czwartek, 26 listopada 2015

TheLolyZest

Hey :33

Z anonimami spokój. Zablokowałam anonimowe dodawanie komentarzy :p
Ostrzegam również - żeby nie było problemów - komentarze na cudzych blogach wstawiam TYLKO z konta na g-mailu. NIGDY z anonima. Ostatnio ktoś się za mnie podawał. Jakby co - to wiecie xD

Okay. Dzisiaj pokażę Wam kolejną osobę, która podaje się za hackera. Mianowicie: TheLolyZest
Znaczy... Chyba się podaje... Raczej prawdziwa nie jest xDD


4 lvl... Ten status xdd Więcej kropek się nie dało? ;DD
W sumie to można z niego duużo się dowiedzieć. Chodzi mianowicie o to, że lubi. Co? Tego nie wiem xD I nie chcę wiedzieć...


Standardowy tekst na przywitanie. Odpisałam "AHA." To zawsze pomaga :DD Jeszcze lepiej, jak napiszesz dużymi literami i z kropką na końcu xDD Kropka nienawiści...

Z tego co patrzę: konto zostało założone w tym miesiącu.
Okay. Pewnie niektórych dręczy pytanie: Skąd wiesz, że to nie MaryFourToYou powróciła?
Możliwe? No niby tak... ALE:

1. Mary odeszła. Znaczy... Tak mi powiedziała. Że odchodzi. Może wróci... Może nie... To się okaże ;D
2. Te komentarze z Anonima. Tego nie pisała ona. Na g-maila też nikt się nie włamał. Jakby ktoś to zrobił - było by po blogu. Ale nadal tu jestem, nadal piszę, więc... A jakby komy pisała ona - podejrzewam, że nie przestałaby tak nagle pisać :p I raczej włamałaby mi się na konto...

To co ta osóbka ma w playliście... Hacker raczej nie miał by niczego takiego :')





Boże :''')

Ok. Spadam się uczyć itd.
Pa :333



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz