niedziela, 8 listopada 2015

Kolorowe Looki na jesień :33

Hey :33

Dzisiaj wstawię kilka fajnych looków na jesień. Wiecie - jakieś płaszczyki, szaliki, czapeczki... Dodatki będą kolorowe, żeby wasze MS nie popadły w depresję od tych szaro-czarnych kolorów, które pojawią się w lookach xDD 
Okey. Zaczynam :33


Może jest trochę szarego... Ale jest też bordowy!
Doda się jakieś zegarki, bransoletki, tatuaże i będzie git! :DD

           


Czarny look, ale co tam :DD Podoba mi się strasznie ;) Wika masz dobry gust :3
Są kolorowe słuchawki...

Z resztą - co ja poradzę, że większość ubrań na jesień ma takie odcienie?!


O! Ten look jest niebieski! Idealna propozycja dla fanów Smerfów xDDD


O! A ten na przykład rodem z Hogwartu xD Niestety kolor krawatu nietrafiony - jestem ze Slytherinu. Ale i tak cieszę się, że posiadam taki oto mundurek :DD

Taak... Nie udało mi się zrobić kolorowych looków :'( Ale te co podałam w tym poście są nawet ładne :DD

Na koniec jeszcze wstawię utwór, który baaardzo mi się podoba :33 



Ok. Pa :33










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz