środa, 25 listopada 2015

WIEM JUŻ CHYBA KTO JEST ANONIMEM!!!

Hey xd

Dzisiaj wściekłam się bardzo, gdy zobaczyłam te komentarze:


Dobra. TO JEST BAARDZO DZIWNE O.o TO JEST WIĘCEJ NIŻ DZIWNE!!!
Okay... Dobra. Dla jasności:
1. Nie mam chłopaka ;-; I nie wiem o co chodzi z tym "Ja i Wercia to para!".
2. Wikusia ;-; Wika nie reklamowała mojego bloga, bo i po co? Z resztą gadałam z nią już o tych anonimach i już chyba wiemy co i jak... Ale o tym potem.
3. Kolerzanki :') Anonimie - naucz się pisać, to wtedy pogadamy xd
Słowem: TO MUSIAŁ PISAĆ JAKIŚ UŁOM O,o

Ok, przechodzę dalej. Komentarz w stylu dziewczyny z mojej klasy :')
Ten, który pokazywałam wczoraj - również.
Kiedy nadarłam się na tą dziewczynę - zaczęła się śmiać ;-; I powiedziała że nic o tym nie wie (przy okazji mrugając do Wiktorii). Tak, ona wie, że mam stronę. Ma takie teksty jak w tych komentarzach... TO MOŻE BYĆ ONA.
NIE WIEM -,-

Nie wiem, nie wiem, nie wiem! Do cholery! Zaraz nie wytrzymam!

Jedyne co mogę jeszcze dodać to to:

Anonimku - ja mam możliwość moderowania tych komentarzy. Jeszcze trochę i nie wytrzymam. WTEDY ZABLOKUJĘ ANONIMOWE DAWANIE KOMENTARZY, LUB NIE BĘDĘ UDOSTĘPNIAŁA TWOICH KOMENTARZY ;-;

Na początku to było śmieszne, teraz to się robi idiotyczne...

Udostępniam te komentarze tylko żeby ludzie zobaczyli, jakiego głupka robi z siebie osoba, która je pisze -,-

Okay. To wszystko. Żegnam :p






1 komentarz: