niedziela, 1 maja 2016

Przeprosiny :')



Hello.

Dzisiaj krótki post informacyjny. Takie małe wyjaśnienia dotyczące tego posta opublikowanego wczoraj.
Pojęcia nie mam co się dzieje. Naprawdę.

Otóż zaczęłam pisać notkę, ale okazało się, że muszę wyjść. Nie publikowałam jej, tylko zostawiłam w roboczych. Teraz, nagle - bum! Opublikowana!
Już któryś raz się tak robi. Więc - przepraszam.

Do tego muszę chyba przeprosić kilka osób, za te idiotyczne wiadomości. Jakieś "kc" itd... Koleżanki postanowiły się pobawić. Tsaa... Jedna mnie trzymała a druga pisała do znajomych.

Dzisiaj posta z mojej strony nie będzie. Robię pracę na konkurs.
Potem kuzyni przyjadą na grilla...

Notka pojawi się jutro. Jeszcze raz przepraszam :D
Bay ;3








9 komentarzy:

  1. A już sobie robiłem nadzieję z tym "kc" ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B)
      Rafo i Gofr - wielka miłość

      Usuń
    2. Ty teraz tak serio czy żartujesz? o.o

      Usuń
    3. Rafał i Weronika?! Rafo, Ty na serio? xD

      Usuń
    4. No żartuję, no .-. Piszę ten komentarz po raz drugi, bo poprzedniego Weronika nie chciała przepuścić (chodzi o to, że na blogu jest moderacja komentarzy) -.- Tego pewnie też nie przepuści .-.

      Usuń
    5. PRZEPUŚĆ GO, KOBIETO!

      Usuń
    6. Cooo? Really? Ja nie widziałam, żadnego komentarza. Tak, jest moderacja, ale amina ma jeszcze Jula. Pojęcia nie mam co się robi, komentarze ostatnio same się usuwają i udostępniają. Kończę tą idiotyczną dyskusję ._.

      Usuń
    7. To w takim razie usuń moderację, lol -.---

      Usuń
    8. Żebym dostała załamania nerwowego? No, thanks .-.

      Usuń