czwartek, 5 maja 2016

Informacje



Dzień dobry.

Porcja wiadomości z ostatniej chwili...
Może najpierw ta mniej ważna...
Mianowicie konkurs na redaktora nadal trwa. Bierzcie udział, my tu już nie wyrabiamy!

Natomiast jeśli chodzi o tą drugą... To po prostu rozważam odejście.
Nie, to nie żart. Teraz jak zwykle - rozpiszę się. Jeżeli nie chce ci się czytać - po prostu pomiń...

Otóż ostatnio zaczęłam zauważać u siebie... zmiany. Nie koniecznie dobre.
Stałam się agresywna. Głupie odzywki, pyskówki... Myślałam, że to po prostu ten okres w życiu człowieka zwany "dojrzewaniem" bądź też "dorastaniem". Przypinałam to też do anemii, którą ostatnio u mnie wykryto (ogromne zaskoczenie).
Do tego doszły też objawy fizyczne; bóle pleców, głowy, łzawienie oczu...
Ale wczoraj zauważyłam, że siedzę na komputerze (uwaga, uwaga) do 6 godzin... To bardzo dużo. Nie muszę chyba mówić, że wcześniej dostałam ograniczenie do 2 godzin?
Potem była dyskusja. I uświadomiłam sobie coś - ta gra mnie pochłonęła. Za dużo czasu w niej spędzałam. Dobrze, że chociaż ukrywałam swoje dane osobowe...
Jest to dosyć nieprzyjemny temat - więc już dłużej o tym nie będę pisać.
Postanowiłam, że spróbuję ograniczyć siedzenie na tej różowej gierce, która już dawno straciła sens. A jak to mi się nie uda - usuwam to konto.

Okay. Koniec tego tematu.
Jeszcze jedna rzecz.
Usunęłam moderację komentarzy. Po prostu będę przeglądała potem, jakie komy dodano i jak coś mi się nie spodoba - usunę. Zaczęły mnie już denerwować te wieczne problemy z moderacją...

To wszystko. Boli mnie głowa.
Do kolejnego posta ;3

2 komentarze:

  1. nie rób scen ;-;
    jakaś anemia nie wiem co to jest...
    fajna jesteś, weź zaproś na fejsa ok? bo nie chcę stracić z tb kontaktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, może zostanę ;d
      "Anemia to choroba, w której występują zaburzenia związane z czerwonymi krwinkami i ilością hemoglobiny czerwonego barwnika krwi."
      ~Wikipedia
      Po prostu w objawach zawsze wymieniają zaniki pamięci i wgl...

      Usuń