środa, 4 maja 2016

Założyciel MSP



Hello.

Temat dzisiejszej notki to założyciel MSP - Claus...

Claus Lykke Jensen (ur. 25 kwietnia 1971 r.) - założyciel MSP. Dyrektor generalny firmy MovieStarPlanet. Kiedyś był piłkarzem, ale zrezygnował w 2007 roku (o.e).

Jak on wygląda na polskim MSP?





Jak widzimy - jego konto powstało w 2009 roku. Jak wiadomo, polska wersja gry wyszła w 2011... To musi oznaczać, że jest to prawdziwe konto założyciela (albo hack, ale tę opcję wykluczam).
Claus ma VIP na zawsze. Oraz dwa filmy - o ile dobrze pamiętam nazywały się "test sc".

Dzisiaj nie znajdziemy go w wyszukiwarce znajomych. Po wpisaniu "claus" - wyskoczą nam 2 strony MovieStars, ale jego nie ma. Dziwne.
Mimo wszystko, jestem pewna, że gdyby ktoś próbował założyć konto o tym nicku - pojawiłoby mu się, że nie może, gdyż jest zajęty...



Aha! Miałam rację!

Uhu, dziwnie ciężko pisze mi się dzisiaj...

Dobrze. Kolejną rzeczą, którą chciałam omówić - jest dosyć dziwna sprawa związana z Clausem.
Ale żeby o tym porozmawiać - muszę wkleić zdjęcie regulaminu...


Zwróćcie uwagę, na to, co podkreśliłam. Najpierw zajmijmy się pierwszym punktem - "Nie używaj obraźliwego języka".
Ale do czego zmierzam? Do tego...



No właśnie! Co to ##### jest?! Założyciel MovieStarPlanet daje niezły przykład.
Możliwe, że po prostu testował tą cenzurę... Ale mimo wszystko - dziwne.

Pff, jestem pewna, że to była jego reakcja, gdy zobaczył co robią polscy modzi z tym MSP... Prawdopodobnie dlatego też nie wchodzi na nasz serwer.

Po internecie krążą również plotki, że chciał napisać "co to serwer" i wtedy mu zakratkowali. Dziwnie to brzmi... Co to serwer jest? No... Całkiem możliwe, że by tak napisał, gdyż nie jest polakiem.
Mimo wszystko w to nie wierzę. Na pewno nie pisałby tak w statusie...

Okay, teraz zajmijmy się tym drugim punktem. "Nie podawaj się za pracownika lub admina MovieStarPlanet. Prawdziwi moderatorzy mają widoczny napis, który ich odróżnia od innych użytkowników".

Ciekawe jest to, że Claus takowego nie ma...

~*~

Okay. Na koniec wejdę na duńskie MSP (pierwszy serwer). Ciekawa jestem, czy znajdę tam założyciela...

Nie wiadomo dlaczego założyłam konto faceta. Tak... Mi się kliknęło.



Może będę czasem wchodzić... Ale nie o tym teraz!

Wpisuję w wyszukiwarkę... I jest!



OmójBożejakonwygląda?!

Claus ma 21 lvl i VIP.
Szczerze to wygląda jak jakiś stary, bezdomny chińczyk. Pięknie .-. Pasuje ten sweterek i kurteczka do dresów...

W statusie ma kratki. Chyba wiem, co tam pisze...


Pomyliłam się.
Niestety nie wiem, co może być za kratkami.
Pojęcia nie mam, co jest duże i na tyle brzydkie, że kratkują.
.
.
.
.
.
Chyba jednak wiem... o.o

Dobra, zamykam ten temat.



Ma jeden, megadziwny artbook.
Szczerze to dziwne dzieci na MSP są kreatywniejsze.



Ten jego best-friend też jest dziwny. Lol. Naduzywam slowa "dziwne".



Aha, no spoko.
Kojarzy mi się to z tym... No "tak jest" przy wykonywaniu rozkazów. Brak słów.

~*~

Na sam koniec pomyślałam, że może jeszcze zobaczę Designer, czyli projektantkę ubrań. Jest ona na polskim MSP (od 2009 roku), ale nie chciało mi się przelogowywać bo i tak nie ma tam nic ciekawego.
To zobaczę na duńskim...



KONCZITA!!! o.o

Okay, okay. Eurowizja, na której występowała była w 2014 roku (tak, musiałam zobaczyć w internecie). Więc dlaczego ona jest za nią przebrana?
Widać pasuje jej ten styl.
I czemu ja się jeszcze dziwię, że te ubrania są coraz gorsze?



Najlepszą psiapsiółą Designer jest dziewczyna, której nicku nie przeczytam nawet, gdy go spolszczę.
Belieber forever. No okay...



Hacker? Onie, onie.

Dziwnie dobierają sobie pracownicy MSP tych najlepszych przyjaciół... No ale co zrobisz? Nic nie zrobisz!

~*~*~

Okay. Na dzisiaj to wszystko. Mama każe mi zejść z kompa...
Czekam na komentarze B)

Do kolejnego posta! ;3



2 komentarze:

  1. Duży włochaty... koń B))
    "Chyba już wiem co tam JEST NAPISANE"* :') Pozdrów Wikę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy B))
      Kurde, znowu ten sam błąd ;_; Ja się chyba nie nauczę.
      Ooo... Chyba ci się Wika spodobała, hehe B)) Też cię pozdrawia ;)

      Usuń