wtorek, 3 maja 2016

Przegląd forum




Dzień dobry.

Postanowiłam napisać tego posta, pomimo mojego kiepskiego samopoczucia. Wspomagając się muzyką Linkin Parku, przeglądam właśnie forum. Trafiłam na kilka dziwnych tematów. W tej notce mam zamiar wam je pokazać.

Więc, nie będę przedłużać. Przejdźmy po prostu do przeglądu forum...


Perfekcyjnie zamazana nazwa użytkownika. Nie wiem, po co wprowadzam tą cenzurę na nicki, jak i tak można znaleźć sobie to na forum...
No, ale przejdźmy dalej...

VIP za 55 groszy? Czyż nie byłoby fajnie? 
Chwila, chwila. Ale powiedzcie mi - po co VIP, jeżeli nie ma gry?
Tak, niektórzy nie potrafią zrozumieć, że VIP musi kosztować tyle, żeby mogli jakoś "utrzymać" tą grę. 
Interpunkcja - perfekcyjna. 
Już kiedyś mówiłam chyba, że osoby, które używają ponad trzech znaków interpunkcyjnych (zwracając szczególną uwagę na wykrzykniki) - prawdopodobnie mają zaburzenia psychiczne.
Nie jestem pewna, ile owa MS ich napisała. Wiem tylko jedno - na pewno nie trzy.
Większość z was zauważyła pewnie to nieszczęsne "chociarz". Nie będę krytykować ortografii, nawet nie miałam takiego zamiaru. Fakt, razi to w oczy ale pewna nie jestem, ile ta dziewczyna ma lat. W sumie to może mieć dysleksję...




Takie tru.
Ja na przykład kompletnie nie znam się na modzie.
Jak ktoś gada coś o kosmetykach - nic nie rozumiem.
Kiedy ktoś opowiada o tzw. "oryginalnych butach" - tak samo.
Rozróżniam tylko Superstary, ale to nie jest ciężkie. Całe miasto w nich chodzi...
No, jeszcze creepersy.Chyba odeszłam trochę od tematu, co nie?

Przejdźmy dalej...


Propozycja nie do odrzucenia.
Nie rozumiem tylko, kto to "najnajka". Serio, jak to czytałam - śmiechłam.




Jeżeli masz problem - spytaj tej oto osoby. Powie ci dokładnie, co masz zrobić.
"Nie stresuj się nademną"...
Ortografia i logiczne składanie zdań na poziomie bardzo złym.
Miałam nie krytykować, ale to się aż samo prosi o komentarz.
Wiem, jestem chamem.
Zostawmy to forum w spokoju.

~*~

Ojej, wyszło trochę krótko.
Niestety.
Trzeba robić pracę na konkurs.
Nie mam humoru.
Idę katować się muzyką Linkin Park.
Trochę Melanie Martinez.
Mam ochotę spać.
Odwala mi.
Do kolejnego posta.
Może przejdzie mi ta huśtawka nastrojów i będę wstanie napisać lepszego posta?
Wątpię. Trzy bolesne słowa.
Tylko trzy, a tak bolą.

Do kolejnego posta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz