czwartek, 5 maja 2016

Przemyślenia


Teraz poznacie szokującą prawdę. Kiedy już przeanalizowałam odejście Werq, to zrozumiałam, że muszę coś zrobić. Pamiętacie lato 2015? Wtedy miałam przerwę na msp. Wróciłam tak w listopadzie. Przerwa była świetna.

A teraz co? Ciepło. Wychodzę na dwór. Cieszę się z życia. Swoboda, nie odrabianie prac domowych, luz..

Więc postanowiłam. Kiedy skończy mi się VIP, poproszę Weronikę, aby mi zmieniła hasło. Konto oddam Weronice i Karolinie.  I to wszystko. Msp się skończy. Może wejdę, może nie.. Świat musi się toczyć. Będę miała z wami kontakt, ale nie na msp..

Jakby co, to kontakt, na który odpiszę w każdej w chwili;
FB - Julq Julq
Gmail - Fantasylps.lps@gmail.com
Jeszcze mam konto tu;
Yt - Julq

Więc co o tym myślicie?

8 komentarzy:

  1. ale żeby od razu (tak jakby) usuwać konto .-. może kiedyś bd chciała grać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawanie komuś konta, by ten zmienil haslo jest troche nie na miejscu. Szanuję twoje przemyślenia, jednak niedługo może Ci przyść wena na granie. W tedy będziesz potrzebowała konta, a tamto z wysokimi osiągnięciamu stracisz. Czy nie żal Ci pieniędzy jakie wydałaś na grę? Chcesz to zaprzepaścić. Nie lepiej odmówić sobie grania przez jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to zgadzam się. Zostaw sobie konto i najwyżej zrób przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia... załóż GG, musimy koniecznie pogadać.

    OdpowiedzUsuń