poniedziałek, 2 maja 2016

Wracamy do sprawy przed dwóch dni + Brak postów

Dzisiaj (właściwie wczoraj, ale dobra) zrobiła się dosyć duża afera, bo kilka osób, nie wierzy, że to nie ja wysłałam te wiadomości "kc", "nienawidzę cię" itd.
Lista "osób, które mają na mnie focha" powiększyła się lekko.
Z tej "okazji" pragnę podziękować za to, że mi wszyscy wierzycie.
Więc może jeszcze raz - TO NIE BYŁAM JA.
Powiedzcie mi, po ch*lerę miałabym pisać tak do ludzi?! Taką idiotką nie jestem ._.
Ale jeżeli chodziło tylko o to, żebym czuła się jak skończona d*bilka - brawo, udało się.
To, że dziewczyny tak pisały... Była to swego rodzaju "zemsta".
Każdemu przecież czasem wpadną głupie pomysły do głowy, czyż nie?
Więc odpowiadam na zadanie mi pytanie - NIE, nie mam focha.

Wierzcie sobie, w co chcecie, ale ja i tak wiem swoje.

Więcej postów dzisiaj nie będzie. Jutro postaram się napisać, ale nie obiecuję. Idę na noc do Zosi. Mamy filmy oglądać, czy coś tam...

Mogę się założyć, że przybędzie milion komentarzy dotyczących tego, że "się nie przykładam" i "wcale nie piszę". Pamiętajcie, że ja też mam życie prywatne, a pisanie postów jest trochę czasochłonne. Nawet tych najkrótszych. 

Z załogi wywaliłam dwie redaktorki, które NIC nie pisały. Od czasu kiedy je dodałam - prawie żadnej notki. Szczerze mogę powiedzieć, że praktycznie tylko ja tu piszę. Jula weź coś dodaj, bo nie wyrobię. 

Czekam na kłótnie w komentarzach. Chętnie poczytam, jak zarzucacie mi kłamstwo.
Czekam na wiadomości na MSP. Chętnie się pokłócę.
Czekam na normalnych ludzi, którzy będą w stanie mi uwierzyć. 
Czekam. 

Nie pozdrawiam. 
Czująca się jak debilka Weronika.

~*~

Tak, zmieniłam nazwę na "RadioactiveGirl".
Tak, zmieniłam profilowe.

3 komentarze:

  1. W nocy z Zośka  ̄ω ̄ pozdrów ją ode mnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowię ^-^

      Usuń
    2. Powiedziała, że cię nie pozdrawia Xddd

      Usuń