czwartek, 12 maja 2016

Pewna osoba już mnie zirytowała.

Witam
Wydaje mi się, że robię dobrze. Ale to tak źle brzmi. Muszę to Wam przekazać, że tak to mnie męczy. Siedzę i myślę o tym już ponad miesiąc, ale w końcu pewna sprawa naprawdę mi kazała to zrobić. Tak. Zastanów się. O co tak naprawdę mi chodzi? O komentarze? O posty? O mnie? Tak. Między innymi o to wszystko. Nie potrafię tego napisać. Bo tu jest Weronika. Bo Wy to czytacie. Bo czyta to AAmethystowa, i inni. Tak. Muszę z tym skończyć. Pewne sprawy związane z MSP mi nie pozwalają na ciągłe pisanie tutaj. Muszę odejść, tak, te dwa bolesne słowa. Związana jest z tym pewna irytująca mnie osoba, której nicku nie podam. Powiedziałam już to kilku osobom. Ale nikt mi nie wierzył. Teraz za to poczułam, że przez tą osobę muszę odejść. Nie, Weronika nie usunie tych komentarzy. Tej osoby. Tej bolesnej. 
TEJ ZŁEJ, PRZEZ KTÓRĄ ODCHODZĘ Z TEGO BLOGA NA ZAWSZE.

Pozdrawiam serdecznie te osoby, nie wiem co bym bez nich zrobiła! AAmethystowa, Werka, Tori, Mery. 



~ Jul
Po raz ostatni..

7 komentarzy:

  1. ...
    Nie możesz. Nie możesz odejść.
    Piszesz wspaniale... nie możesz się od razu poddawać. Musisz walczyć. Walczyć o swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafo jest według mnie dosyć przemądrzały, od kiedy dostał się na zelkowe od razu zaczął wszystkich poprawiać, nie zauważając własnych błędów.

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100 % z AAmethystową. Do co odejścia Julki - Piszesz wspaniałe posty, i szkoda, że odchodzisz, ale musimy uszanować twą decycję. Trzymaj się.

      Usuń
    3. Tyle, że ja poprawiałem wszystkich zanim się tam dostałem, więc nic się nie zmieniło, a poza tym Julq robi z tego straszną aferę, bo jest histeryczką. Nie przezywałem Jej, tylko wyraziłem własne zdanie. Droga Julq, nie rób z igły widły. Jesteś bezczelna, dziecinna oraz niekulturalna, bo piszesz w Swoim statusie, że jestem dupkiem, a nic Ci nie zrobiłem.

      Usuń