wtorek, 22 marca 2016

Easter Egg Hunt



Hello!

Tak jak obiecałam - pojawia się post.
Tak, wiem. Spóźniłam się z tym postem.

Wybaczcie. W sobotę mi coś wypadło. A w niedzielę źle się czułam. I pod względem psychicznym i fizycznym. Dlaczego?

Między innymi ta kłótnia z Julą. Pewnie niektórzy zdążyli zauważyć posta, który wszystko tłumaczył, zanim go usunęłam. Pogodziłyśmy się.
Szczerze? Poszło o naprawdę idiotyczny powód...

Do tego ta deszczowa pogoda. Od rana czułam się przygnębiona. I nie miałam apetytu.
No i jeszcze musiałam czytać lekturę.

Wczoraj? Szkoła. Kartkówki. Lektura.
Ale napisałam post na blogu Kellow. O ile się nie mylę, kończy się niedługo okres próbny, więc musiałam dodać notkę.

Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
A teraz przejdźmy do właściwej części posta.

~*~*~

Dzisiaj zajmiemy się nowym, ale starym motywem. A mianowicie "Easter Egg Hunt".
Wywarł on na mnie pozytywne wrażenie. Może jednak najpierw zobaczymy, jak to wygląda w nowościach?



Kiedy zobaczyłam ten obrazek - stwierdziłam "wow". Bardzo przypadł mi do gustu.
Nie ma tu tony różu. Za to wszędzie widać zielony i niebieski kolor.

Widać tu trzy MovieStars. Standardowo dwie dziewczyny i chłopak.
Dziewczyna z przodu ma ciemne włosy spięte w ciekawą fryzurę. Dwa koki wyglądają jak uszy zająca. Ubrana jest w biało - niebieską sukienkę. Na nogach ma niebieskie buty - czółenka.
MovieStar ma ciemną skórę. Jej usta są fioletowe. Nie wygląda to za ładnie, ale się nie czepiam.
Postać trzyma w ręce pękniętą skorupkę pisanki. Z niej wystaje kurczak.

Po lewej widać chłopaka w niebieskich włosach z różowymi pasemkami.
Ubrany jest on w niebieską koszulę (chyba). Jego spodnie mają kolor piaskowy. Buty są niebieskimi adidasami.
Chłopak trzyma na rękach niebieskiego, słodkiego zajączka.

Z tyłu stoi dziewczyna w blond włosach. Ma je spięte w kok.
Ubrana jest w kolorową sukienkę i różowe buty. We włosach ma kokardę w tym samym kolorze.
Jej usta są różowe. Ma jasną skórę.
MovieStar żongluje pisankami.

Wszędzie wokoło jest zielono. Z tyłu widoczne są drzewa. Pogoda dopisuje.
Do góry obrazka widać zwisające kwiaty.

Z przodu widoczny jest krzaczek. Wokół niego są pisanki. A na nim napis "Easter Egg Hunt" co oznacza "Polowanie na jajka wielkanocne", "Polowanie na pisanki".

~*~

Przejdźmy do ciuchów...







Wow, wow, wow. CZTERY STRONY CIUCHÓW?!
Szczerze mówiąc - zdziwiłam się. Przeważnie były dwie... No, góra trzy. A teraz aż cztery?!
Postarali się z tym motywem.

Do tego bardzo ładne ciuszki. Bardzo mi się podobają. Aż chce się robić looki...

Więc zobaczymy, jaki look przygotowali dla nas twórcy ubrań...


Ja... Ja się zakochałam w tym looku!
Jezu! Ale on mi się podoba!

Look składa się z włosów, których jedna połowa jest koloru blond, a druga różowego. W kłaki (hyhy) wczepione są kokardki.
Sukienka ma rozłożysty dół. Jest biała. Buty to czółenka.
MovieStar ma naszyjnik i kolczyki w kształcie baranków.

Cena looka: 1375 SC i 14 diamentów.

Trochę drogi, ale ładny.

~*~

Na (niezupełnie) koniec 2 moje looki...

Look number one...


Look składa się z jasnoróżowych włosów z grzywką, które są rozpuszczone.
Sukienka jest dosyć długa. Do góry koloru jeansowego a na dole (zdaje się) pudrowego różu (chyba wreszcie zaczęłam rozróżniać kolory)...
Buty są różowe.

Look jest dosyć ładny. Natomiast jego cena nie...

Ocena: 7/10

Dlaczego?
Obniżyłam ocenę przez te niepasujące trochę kolory. Do tego nie ma tu dodatków, a cena jest za wysoka.

Skład...



Look number two...



Wow. Ładny ten look...

Składa się on z dwukolorowych włosów. Sukienka jest biało - różowa. Buty mają kolor pudrowego różu. Na szyi MS ma naszyjnik.

Wszędzie ten pudrowy róż, heh.

Bardzo wysoka cena...

Ocena: 9/10
Dlaczego? Obniżyłam ocenę przez ogromną cenę (Werq szaleje i rymuje).

Skład...



~♥~

W kolejnej części posta chcę pokazać wam screen, który nadesłała mi Julia...



Kurde, dziwne.
To już kolejny raz o.e

Potem postanowiłam poszperać w chatach na MSP Angielskim...
I proszę! Czego się dowiedziałam?



Nie napiszesz do znajomego bez potwierdzonego emaila!
Dziwne... Jula do mnie nie mogła pisać, a ja do niej - tak.

Potem dostałam zaproszenie do znajomych od...



Hehe. Przyjęłam i dostałam prezenty!
Prezenty dostajemy jeszcze po zaproszeniu konta "Nickelodeon". Szkoda, że nie ma tego na naszym MSP...

~♥~

Na dzisiaj to wszystko. Paaa

//Velle
//Missing Girl (nowa ksywa)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz