piątek, 11 marca 2016

Street Dancers



Hej!

Ostrzegam, że post będzie strasznie krótki.

Dzisiaj omówimy nowy motyw, który wszedł wczoraj do sklepów.
Nazywa się on "Street Dancers" co oznacza po prostu "Tancerze Uliczni".
Z czym kojarzy mi się nazwa motywu?
Z dresiarzami 8)

Standardowo najpierw zobaczymy jak to wygląda w nowościach...



Na obrazku widać trzy MovieStars. Dwie dziewczyny i jednego chłopaka.
Dziewczyna z przodu ma fioletowe włosy Ubrana jest w niebieski top i granatowe spodnie. Na głowie ma czarną czapkę. Na szyi nosi naszyjnik w kształcie pacyfki.
MovieStar ma piegi. Jej oczy są brązowe a usta różowe.
Postać kręci się na głowie. Potem wstaje.

Chłopak ma brązowe, stojące  postawione włosy. Nosi granatowy T-Shirt. Jego spodnie są czarne w niebieskie literki. Buty mają kolor złoty.
Chłopak ma zielone oczy.
MovieStar stoi na rękach.

Dziewczyna z tyłu ma na sobie różowy top w czarne paski. Spodnie są dresowe, różowe. Na ich lewej nogawce widać twarze ludzi. Blondynka ma włosy upięte w kok. Na uszach ma słuchawki.
Jej usta są różowe. Są one najbrzydsze na naszej planecie. Nie polecam ich kupować. Są takie... Nienaturalne. Oczy MovieStar są niebieskie.
Postać stoi. Nic nie robi. Tylko patrzy przed siebie.

Wszystkie MS znajdują się na ulicy (heh, no co ty nie powiesz, Wera). Po lewej widać znak, na którym pojawiają się kolejno polecenia "walk" (idź), "don't walk" (nie idź), "don't walk dance" (nie idź - tańcz). Ostatnie zdanie rozumiem jako nakaz tańczenia.
Po prawej widoczny jest tył autobusu. Budynek, który jest w tle ma wybitą szybę. Jest on różowy.

Co powiem? Tło ładne. Ciuchy - nie. Nie spodziewam się super motywu. Na pewno kolejna porażka...

Przejdźmy do ciuchów...




Nie postarali się. Tylko kilka ciuchów z pokazanych mi się spodobało.
Ostatnia strona prawie cała zapełniona ciuchami z innych motywów.
Są tu rzęsy, które ma prawie każda MovieStar. Bluzę obok dostałam, gdy zaczynałam moją przygodę z tą grą. Kolczyki w kształcie serc pochodzą z konkursu "pikselowego". Tak, było coś o pikselach i wtedy pojawiły się one. Buty obok posiadam. Chyba nawet dwie pary.
Kojarzę jeszcze tą bluzkę z "99". Możliwe, że też pojawiła się wcześniej.
Jeśli chodzi o inne strony to chyba gdzieś widziałam ten naszyjnik z pacyfką.

Szczerze? Dupy nie urywa. Przepraszam za słownictwo, ale taka prawda. Twórcy ubrań nie starają się. Wcale.

Przejdźmy do looku, który dla nas przygotowali...


Look składa się z brązowych, krótkich włosów. Bluzka jest biała. Spodnie dresowe mają różowy kolor. Tak samo buty. Look kosztuje 2775 SC i jest dla VIP.
Zdecydowanie za drogi!

Look jest ohydny. Nie podoba mi się. Nie mój gust. A cena? Zdecydowanie za wysoka.

Dzisiaj zrobię tylko jeden look. Ubrania są takie brzydkie, że aż się nie che...



Look składa się z szarych włosów z białymi pasemkami. Top jest koloru szarego. Spodnie również. Mają one białe wzorki. Dopełnieniem looka są kolczyki, w tym samym kolorze co reszta ubrań.
Butów tu nie ma. Dlaczego? Żadne mi nie pasowały. Wkurzyłam się i nie dałam ich w ogóle.

Zauważyłam, że ostatnio robię tylko looki w kolorach szarym i czarnym. To źle?

Skład...





~*~

To chyba tyle jeśli chodzi o nowy motyw. Okropny. Coraz gorsze są te motywy...

Przepraszam, że ten post jest taki krótki.
Do kolejnego posta.

Znalazłam na blogu zdjęcie Kozy Śnieżnej. Koza śnieżna tududu tududu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz