piątek, 18 marca 2016

Krótki Post: Informacja, zapowiedź posta [EDIT]



~Bonjour!

Wchodząc tutaj pewnie nie spodziewałeś się tego posta. Ale jednak się pojawił.
Tak kochani, wróciłam. Wreszcie...
Może najpierw się wytłumaczę?

Więc tak. Posty nie pojawiały się przez tydzień. To długo. Sama się zdziwiłam, że przez tyle czasu nic nie napisałam. Dawałam radę napisać nawet jeden post na dzień... A tu co? Taka długa przerwa...

Przepraszam. Wybaczcie.

Dlaczego nie było mnie tyle czasu? Otóż miałam masę zajęć popołudniowych, zadań domowych... Konkurs. Testy... I nie miałam weny... Do tego ten okres próbny na blogu Kellow...

A kiedy postanowiłam napisać posta - usunął mi się. Tak. Napisałam połowę notki i nagle - bum! Usunęłam ją. Nie wiem jakim cudem... Post sam się udostępnił. Pięć minut później napisała mi o tym Jula...
Weszłam i chciałam go usunąć. Skopiowałam treść posta, usunęłam starego i chciałam tekst wkleić w nową notkę. Ale pech chciał, że zamiast "wklej" kliknęłam "kopiuj" i tekst przepadł bezpowrotnie :')

Nie ma słów, żeby określić, jak bardzo jestem na siebie zła. Pff... Jakim głupkiem (za przeproszeniem) trzeba być, żeby zamiast "wklej" kliknąć "kopiuj"?!
No pech... Zacznę pisać od nowa.

~*~

Ostatnio pojawił się taki komentarz...



Macie prawo być na mnie źli. Ale nie myślcie sobie, że o was zapomniałam! W życiu!
Przepraszam. Przepraszam.

Proszę też - postawcie się w mojej sytuacji.
Trzy redaktorki, które przyjęłam na tego bloga - nie piszą. Wcale.

Niestety, ale jeżeli nie pojawi się od was jakaś notka - będę zmuszona was usunąć.
Nie po to organizowałam nabór, żeby i tak musieć radzić sobie sama.
A wy chyba nie po to braliście udział w konkursie, żeby zapomnieć o tej stronie...

~*~

Notka pojawi się jutro, a dotyczyć będzie nowego motywu. Pozytywnie mnie on zaskoczył...
Bardzo ładny.
Niedługo postaram się omówić zadania, które pojawiły się z okazji Świąt Wielkanocnych.

~*~

Przepraszam za długość posta. Niestety, muszę iść. Do zobaczenia!


By: E M M A 1 2 3
Dziękuję za logo ;33


By: Julq
Dzięki za logo ;33



~~*~~

ZMIANA PLANÓW: Dzisiaj pojawi się post na filmowe-msp.blogspot.com
Motywem zajmę się jutro. Wybaczcie ;cc



6 komentarzy:

  1. Werq, wiedz, że tego bloga czyta więcej osób niż myślisz. Komentuję, gdyż sądzę, że powinnaś się bardziej poświęcać.
    Liczę na to, że nas zrozumiesz. Jesteśmy Twoimi fanami! To nie hejt, tylko prośba :)

    Pozdrawiam,
    Anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi gdy czytam takie komentarze.
      Masz rację, powinnam więcej pisać. Przepraszam, że zaniedbałam tego bloga.
      Jednak proszę, postarajcie się mnie zrozumieć. Ostatnio mam duuużo nauki. Do tego okres próbny na blogu Kellow... Muszę też znaleźć czas dla rodziny i znajomych.
      Szczerze? Chyba się uzależniłam od internetu.
      Lekcje na szybko. Mało się uczyłam. Cały czas komputer.
      Po prostu postanowiłam też zrobić sobie małą przerwę.
      Myślę, że to mi na dobre wyszło.

      Teraz zbliżają się Święta Wielkanocne. Będę miała więcej czasu i posty będą pojawiały się częściej.

      Przepraszam jeszcze raz.

      //Veronica
      //Velle
      //LoveYou8712


      Usuń
  2. xxAnonimowaGirlxx19 marca 2016 12:47

    Hejo.

    Z tej strony Anonimowa Girl. Chciałbym, abyś napisała kilka postów w tym tygodniu. Jestem chora. Z każdym razem, kiedy czytam twoje posty czuję się lepiej. Wierzę, że kiedyś w końcu wyzsrowieje. Dziękuję
    Pozdrawiam xxAnonimowaGirlxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna, współczuję. Życzę powrotu do zdrowia.
      To miłe co napisałaś.
      Napiszę. Obiecuję.
      Już nawet ułożyłam grafik postów...

      Jeszcze raz przepraszam...

      //Veronica
      //Velle
      //LoveYou8712

      Usuń