poniedziałek, 7 marca 2016

O wszystkim i o niczym - ogólny przegląd MovieStarPlanet


Hello!

Dzisiaj "O wszystkim i o niczym"! Zacznijmy może od rzeczy, o której ostatnio wszyscy trąbili. Potem przejdziemy do błędów na grze i forum.

Okay! Let's go!


Czego tu nie ma? Castingu!

Najpierw w grze nie pojawiała się Pixi Star, a teraz całą gierkę usunęli. Heh pewnie za mało jej płacili. Zwinęła się i poszła.

Nie ma co tu się rozpisywać. Jak chciałam wbić lvl na kontach pomocniczych - wbijałam na casting. Dlaczego? Ubierz się i Zwariowane Karty są niesprawiedliwe. Strasznie. Quiz ma idiotyczne pytania.

~*~

Skoro już rozmawiamy o tej grze - może w nią zagramy? Albo nie! Dzisiaj coś nowego! Pogramy w "Zwariowane Karty"...


Ciekawe pytanie. Jestem judge.


Kobieta - Leżę i kwiczę :') Nie byłabym sobą, gdybym tego nie wybrała.
Ale dlaczego stos książek? Jak dostaję nowe książki i widzę te stosy na moich półkach - jestem strasznie zadowolona XDD
Migdały? No tak, jak bolą. Miałam wycinany środkowy. Nie polecam.

Odpowiedź: KOBIETA


 Moje karty...

Bardzo łatwo teraz mi odpowiedzieć. Lady Gaga. Jest sławna? No tak...


Idiotka. Zaznaczyłam "1 milion klejnotów". A mogłam przecież KRÓL Lew!!!


W sumie tylko najważniejsi mają miliony klejnotów. Udało mi się!!!


Werq ♥ Czemu nie ma takiej odpowiedzi, ja się pytam?!


No to co zaznaczyć?
Król Lew nie jest marzycielski. Nieistniejąca osoba tym bardziej. Leniwe oko. What?!

Dałam "przyszłość". Wygrała "moja dziewczyna". Tsaa... Szef? Marzycielski? Jakoś mi to nie pasuje...

~*~

Przejdźmy do forum...




O takich rzeczach nie na forum. Mogę się założyć, że ta osoba ma jakiś absurdalny powód, dla którego chce uciec.


10-latki szukają internetowej miłości.
Miłość przez neta - nietykalna, szczera itd itd.

Albo to, żalenie się, że chłopak z MSP cię zdradził :') No comment!


Po Polsku może? Ehh...
Nawet tam nie wchodzę...

~♥~♥~

Wiem, że post krótki, przepraszam. Ale nie mam za bardzo możliwości szybko pisać XDD
Dostałam z piłki od kosza. Wygięły mi się trzy palce. Jeden boli do teraz.
Nie mogę go wyprostować. Ze zgięciem do końca jest problem.

Teraz już lepiej. Do wieczora powinno przejść.
Nie będę się już tu wyżalać.

Idę pisać drugą część quizu o moim idolu :')

Żegnam!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz