czwartek, 31 marca 2016

Poradnik: Jak dobierać do siebie ubrania i ich kolory #1



Hello!

Na dzisiaj przygotowałam krótki poradnik.

~*~

Zacznijmy od dobierania ubrań.
~Pierwsza rzecz to dopasowywanie bluzek do spódniczek.
Zdecydowanie nie można zakładać długiej bluzki i spódnicy. Przynajmniej na MSP.
Bardziej pasuje tutaj top. Ewentualnie krótka bluzka. Może taka nieco nad pępek? Nie wiem, co znajdzie się w sklepie...

ŹLE...


Niby kolory okay, ale patrzcie jak to wygląda. Koszmarnie.

LEPIEJ...


Wygląda to nawet okay. Jednak nie podobają mi się takie bluzki.

NAJLEPIEJ...



Wygląda to bardzo dobrze. Czasami tak się ubieram.

~*~

Do krótkich bluzek TRZEBA zakładać spodnie/rajstopy/spódnicę. Do długich - nie trzeba. Wygląda to nawet dobrze...





Wygląda to dobrze.
Lepiej byłoby z rajstopami, ale jeżeli takich nie mamy, możemy po prostu nie ubierać spodni. Błagam bez skojarzeń Xddd
Wygląda to trochę "piżamowo". Szczególnie na drugim obrazku.
Do tego można nie ubierać butów i włosy rozpuszczone lub spięte w tzw. "niedbały kok" lub luźny kucyk.




Do tego fajnie wygląda ta animacja. Różowe ubranka... Papcie z króliczkiem.

~*~

Dalej. Dodatki. Powinny być dopasowane do "tematyki" looka. Np. jeżeli look ma być w strasznym stylu - nie możemy tam dodać wianka. Jeżeli w słodkim - nie możemy dodać maski na twarzy, blizn i krwawych dodatków.

DOBRZE...






ŹLE...



Kupując uszy należy dobrać ich kolor do barwy włosów. Nie można zrobić tak, jak na powyższym zdjęciu. Wygląda to bardzo źle...


Nie wygląda to może tak baaardzo strasznie. 
Ale jeżeli nie chcecie wyjść na chorych psychicznie, radzę tak nie kombinować.
Poniekąd, patrząc na tego looka, nasuwa mi się na myśl Sally...

~♥~

Wiem, trochę mało było porad, ale rozdzielam ten poradnik na dwa posty.
Na dzisiaj to wszystko. Paaa ;3


3 komentarze:

  1. Hallo.. Kto to sally?
    *Tak, to ja ;dd Ustawiłam sobie nazwę - naszego bloga, aby go zareklamować xd*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;** Sally to postać z creepypasty. Tak dodam, że zgwałcił ją wujek :')

      Usuń
  2. Hallo.. Kto to sally?
    *Tak, to ja ;dd Ustawiłam sobie nazwę - naszego bloga, aby go zareklamować xd*

    OdpowiedzUsuń