czwartek, 10 marca 2016

Post na luzie: SameQuizy



Witajcie! ;3

Chwyciło mnie czwartkowe lenistwo.
Szkoła, basen itd. Wiecie o co chodzi.
Zmęczona jestem :')

Dlatego nowy motyw omówię jutro.
Dzisiaj post na luzie. Wejdę na samequizy...

Na pierwszy ogień idzie quiz "Czy odgadniemy, który film wzruszył cię najbardziej?".
Let's go!


Wahałam się co zaznaczyć: zima czy jesień. Postanowiłam jednak wybrać to pierwsze. Jesienią jestem przygnębiona, a zimą czasem całymi dniami leżę i smutam.


Najbardziej lubię science-fiction i fantasy. Gdyby było i to i to do wyboru - wybrałabym jednak sf.



Tu było ciężko. Słodycze po prostu uwielbiam. Fast foody lubię, chociaż staram się ograniczyć. Zdrowa żywność? Lubię warzywa i owoce. Zaznaczyłam więc owoce morza.


Zdecydowanie marzyciel. W kółko marzę. Wyobrażam sobie różne rzeczy...
Dreams ♥



Nie wiedziałam co zaznaczyć. W końcu zdecydowałam się na "scenariusz".
No bo w sumie nie ważne jak dobra byłaby sceneria, obsada itd. Jak scenariusz jest beznadziejny, to niestety...


Jestem płaczliwa.
Ale w sumie...
Jak mnie ktoś zasmuci to najpierw zagryzam wargi i staram się nie popłakać. Potem idę do kibla (najczęściej) i ryczę. Potem staram się uspokoić. A jak już wyjdę i spotkam tą osobę - wrzeszczę.
Wszystko po trochu XD
Ale tak to płaczę. To mnie poniekąd... uspokaja. Gdy się wyryczę - od razu lepiej się czuję.


Można powiedzieć, że zrozumienia. Przez niektóre osoby...



Z powyżej wymienionych - czytanie książek. Uwielbiam czytać...

I wynik...







Emm... Nie oglądałam. Nie bić!!! Nie mogłam znaleźć w internecie, a w TV tak... Nie za bardzo. Wolę oglądać filmy samotnie - w skupieniu i ciszy. Ale o to ciężko jak się dzieli pokój z bratem...

Ale przyznam się - przy książce ryczałam jak głupia. Musiałam w pewnym momencie przerwać czytanie i przejść się...

~*~

Okay. Wiem, że post był krótki ale czuję się... Zmęczona.
Dziwne. Rano byłam "pełna energii". Śmiałam się z byle czego.
A teraz chce mi się ryczeć :') Tsaaa... Niech ta zima się kończy.
Do tego "trochę" w szkole nieciekawie mnie potraktowano.
Mam niektórych szczerze dosyć ;cc

Do kolejnego posta ;33






1 komentarz:

  1. Chyba juz nikt o nas nie pamięta. Od tygodnia posta nie ma.

    OdpowiedzUsuń