piątek, 25 marca 2016

Luźne posty / Julq

Hejolo,
Z tej strony Julq / Hopeless Girl. Dzisiejszy post będzie luźny. O logach. Przedstawię tutaj kilka lóg, które zrobiłam ostatnio.

~~~
Pierwsze logo jest dla Werki, Missing Girl. Zrobiłam je jakiś czas temu. Nie pokazałam nikomu. Sądzę, że mi nie wyszło, ale opiszę je.
Na logu jest jedna Movie Star. Jest ona ubrana na niebiesko. Siedzi na tronie. Obok niej znajduje się cytat umieszczony w kółku. Cytat brzmi "Don't forget fall in love with yourself first". Pod spodem jest podpis "Werka / Velle". Logo według mnie jest niewypałem.
~~~
A kolejne logo zrobiłam dla siebie. Było one z okazji okresu próbnego na Abieskiej. Miałam wtedy jechać do babci. Pamiętam, że loga jeszcze nigdy nie użyłam, i teraz pokazuję je po raz pierwszy.
Znajdują się na nim dwie Movie Stars. Jedna, główna postać ma na sobie zielono czarny strój. Uśmiecha się i patrzy się w górę. Na środku loga znajduje się takie jakby "kółko". Na początku całe tło wyglądało tak, jak to kółko, ale przez to, że dodałam "efekt tablicy" uzyskałam koło! XD Widnieją również dwa moustanche w kolorze kostiumu Movie star. Obok jest cytat: "Potrzeba czasu, aby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych, potrzeba trochę więcej czasu".
Logo mi się podoba. Jest jednym z lepszych.

Dobra, to pa..
//Hopeless Girl

6 komentarzy:

  1. Rany, masz talent do robienia grafik! Jak patrzę na Twoje, to aż mi się chce schować ze wstydu ;__; Oddaj trochę talentu, albo coś ;-;

    Lilium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mogę Ci zrobić logo, będzie ładne. XD

      Julq

      Usuń
  2. Taa..
    Werka - "Przepraszam, że zaniedbałam bloga. Teraz będzie Wielkanoc, a ja będę miała wiecej czasu!"
    Pffffff. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wstawię post z wyjaśnieniami, bo to wszystko nie jest takie proste, jak się wydaje...

      Usuń
  3. Tak, to ja, ten anonim co był przed chwilą. Przerwa wielkanocna jest od czwartku, a postów brak. Tylko Julq pisze. I co? Okłamałaś nas. I nie. I żadnym konkursem nas nie przekupisz. Koniec! Masz zrobić jakąś loterię, czy coś super innego.. Bo nas wkurza ta przerwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loteria Wielkanocna miała być i tak...
      Julia też nie pisała przez jakiś czas... Nikt nic na to nie mówił.
      Więc trochę zrozumienia, błagam.

      Usuń