środa, 2 marca 2016

4| Tip TOP


Bonjour!

Tutaj Werq.
Dzisiaj czwarty post z serii "Tip TOP". No proszę, jesteśmy już prawie na półmetku!

Na początku zrobimy trzy looki ze stron 21-23... Zobaczmy, co mam do wyboru!






Nie jest źle. Niektóre rzeczy są bardzo ładne.
Więc zaczynajmy!

Look number one!



Look "na luzie". Dominuje tu kolor czarny.
Zestaw składa się z czarnych włosów spiętych w luźny kucyk. Top ma długie rękawy i złoty "łańcuch" przy dekolcie. Jest na nim biały napis "Darlin'". Spodenki są również koloru czarnego.
Buty to creepersy w tej samej barwie. Sznurówki i podeszwy są białe. Dodatkiem jest czarna czapka z białym daszkiem.

Bardzo podoba mi się ten look...

Skład...




Cena looka - nawet okay. Widziałam droższe. Wszystko z wyjątkiem włosów jest dla VIP'ów.

Najdroższa rzecz - Włosy "Dusty Locks" - 600 SC
Najtańsza rzecz - "Leopard Creeps" - 425 SC

~*~

Look number two...


Delikatny błękitno - srebrny look.
Składa się on z niebieskich włosów z szarymi pasemkami. Uczesane są one w warkocz.
Sukienka to tak naprawdę połączone ze sobą spódnica i bluzka (wut?). Spódniczka jest srebrna.
Top ma kolor błękitny. Przy dekolcie widać złota ozdobę, a na ręce złoty zegarek/bransoletkę.
Buty to znowu creepersy (heh innych do wyboru nie było).
Wydawało mi się tu pustko, dlatego dodałam wianek z szarych kwiatków.

Look prezentuje się bardzo ładnie. Chętnie bym kupiła...




Praktycznie wszystko oprócz wianka jest dla VIP (bo żeby kupić sukienkę za diaxy trzeba było mieć VIP, co nie?).

Najdroższa rzecz - Sukienka "Classy Street Style" - 5 diamonds
Najtańsza rzecz - Wianek "Flower Princess" - 375 SC

~*~

Ostatni zestaw...


Look w takich samych kolorach, co poprzedni.
Składa się on z błękitnych włosów. Sukienka jest także w tym kolorze.
MovieStar ma ubrane szare rajstopy. W skład kompletu wchodzą również niebiesko - szare creepersy, które wykorzystałam w poprzednim looku. Na głowie postaci widać szarą kokardę.

Skład...



Wszystko oprócz sukienki jest dla VIP.

Najdroższa rzecz - Włosy "Icy Tips" - 700 SC
Najtańsza rzecz - Rajstopy "Lethal Leather" - 300 SC

~♥~

Ok. To na dzisiaj wszystko.
Wiem, że krótko ale dopadło mnie przeziębienie.
Od 8:00 do prawie południa stałam na dworze albo siedziałam w nieogrzewanych salach.
Masakra. Zimno mi, mam katarek...
Byleby się nie rozchorować, bo nie uśmiecha mi się przepisywać lekcji...

To wszystko. Do kolejnego posta! ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz