poniedziałek, 28 marca 2016

Funny Bunnies + Ukryte krasnale + Zasady jutrzejszej loterii



Hello!

Dzisiaj zajmiemy się nowym obecnym motywem na MSP. Nazywa się on "Funny Bunnies", czyli "Śmieszne Zające". Standardowo, najpierw zobaczymy obrazek w nowościach...



Na obrazku widać dwie dziewczyny i chłopaka.
Dziewczyna po prawej ma długie włosy koloru niebieskiego. Ubrana jest w sukienkę w tym samym kolorze. Na niej narysowana jest mordka królika. Na nogach ma czarne buty z króliczym wzorkiem. Na jej głowie są uszy zająca. Dziewczyna czaruje z kapelusza.
Po lewej widać dziewczynę w biało - czerwonych ubraniach. Na głowie ma fioletowo - niebieskie włosy. Jej skóra jest ciemna. Ma czerwone usta. Trochę to wszystko do siebie nie pasuje... MovieStar leży na trawie.
Na środku stoi chłopak. Dziwnie wygląda. Ma na głowie kapelusz koloru niebieskiego. Pokryty jest jakąś trawą/mchem i przewiązany brązową wstążką. Do niego doczepione są zajęcze uszy. MovieStar ma na sobie brązowe spodnie z narysowanymi króliczkami. Ubrana jest też w koszulę. Buty chłopaka są granatowe. Na twarzy ma króliczą maskę. Postać zmienia się w króliczka. Ryczę z tej animacji.
W tle widać mały domek i wielkie grzyby. Coś na wzór wioski smerfów. Trawa wydaje się gigantyczna. Łatwo się domyślić, że przedstawione postacie to jakieś skrzaty, karzełki czy co tam...

Obrazek nie podoba mi się. Nie spodziewam się niczego nadzwyczajnego. Zobaczmy, co dla nas przygotowali...





Nie jest tak źle... Cztery strony ciuchów. Dużo.
Niektóre wyglądają jak rodem z baśniowej krainy. Inne natomiast przywodzą na myśl stare czasy. Rozłożyste, długie suknie. Wielkie kapelusze i bale maskowe. Ogromne rezydencje...
Chyba wiecie, co mam na myśli.
Ogółem motyw kojarzy mi się z Alicją W Krainie Czarów. Wielkie kapelusze przypominają mi Zwariowanego Kapelusznika. Natomiast zegarki, królicze uszy itd. - spieszącego się Królika. Rozłożyste sukienki przywodzą na myśl Królową Kier. Niebieskie sukieneczki kojarzą mi się z samą Alicją.
Bajka dzieciństwa... ♥

Przejdźmy do looka zaproponowanego przez twórców ubrań...


Look składa się z niebieskich włosów. Na głowie MS jest wielki kapelusz. Na nim widoczna jest trawa i pisanki. Kapelusz przewiązany jest niebieską wstążką. Z niego wystają białe uszy.
MovieStar ma ubraną niebieską, rozłożystą sukienkę. Na nogach postaci widać czarne buty z króliczkami.

Skład...




Look jest drogi. Nie kupiłabym...
Do tego nie podoba mi się za bardzo. Kolory nie za bardzo do siebie pasują. A ten kapelusz? Jest okropny. Trzy razy na nie, dziękujemy.

~~~

Przejdźmy do moich looków...



Look składa się z krótkich, czarnych włosów z białymi końcówkami. MovieStar ubrana jest w sukienkę do kolan. Jest ona czarna. Ma białe elementy. Rękawy są w paski. Buty to czółenka z króliczkiem. Dodatkiem do looka są czarno-białe kolczyki.

Look ogółem jest dosyć ładny, jednak nie wiem, czy bym go kupiła...

Skład...


                           



Jak widać, tylko włosy są elementem VIP. Look kosztuje 2375 SC. Jest to całkiem znośna cena.

Look numer 2...


Look składa się z długich, niebieskich włosów. MovieStar ma ubrany,,, Gorset? Tak to się nazywało? Do tego jest niebieska spódnica i rajstopy w czarno-białe paski. Widać tu te same buty, co wcześniej. Na głowie MS są uszy zająca.

Look nie podoba mi się za bardzo. Nie mój gust... Heh...

Skład...



Nie mam pojęcia, dlaczego te uszy są dla VIP. Nie ma w nich nic takiego...
Podoba mi się za to ta spódnica.

Cena: 2750 SC. Zdecydowanie za drogo...

~*~*~

Przejdźmy do drugiej części posta.
Kiedy wejdziemy w awards, w zakupy - mamy takie zadanie...



Aby zaliczyć poziom diamentowy - trzeba kupić aż 10 elfów.
Ostatnio na forum zobaczyłam reklamę filmu, w którym powiedziane było, gdzie znaleźć te elfy. Otóż już wam pokazuję.



Wchodzimy w sklep.


Klikamy "rzeczy".


Wchodzimy w kategorię "meble".


Klikamy 2 razy tą drugą strzałkę i przechodzimy na stronę 21...





Z tego co powiedziano w filmie - to jest ten skrzat. Kosztuje 500 SC i jest dla VIP.
Więc żeby zaliczyć etap diamentowy, trzeba wydać 5000 SC.
Nagroda? 5000 fame. Mało, jak na taką misję...

~*~

Na koniec mała informacja - jutro odbędzie się loteria.
Zasady?
Wejdę na MSP, będę losowała osoby ze znajomych i dawała im nagrody. Do tego KAŻDEJ OSOBIE ONLINE OBEJRZĘ 2 FILMY.
A jakie są nagrody?
1. Prezent z listy
2. Obejrzenie 3 filmów
3. Obejrzenie 5 sekundówek
4. 2 prezenty (ciuchy)
5. 3 prezenty (rzecz do pokoju)
6. Polubienie looków (20-30)
7. Polubienie wszystkich artów
8. Autografy (3-4) - dam z innych kont
9. Polubienie statusów (20)
10. Polubienie: 5 artów, 10 looków, 15 statusów i obejrzenie filmu
11.  Love It na pokój, autografy (2) i obejrzenie filmów
12. Jeden ciuch i jedna rzecz do pokoju

Może coś jeszcze wymyślę...
Zasady są takie: wchodzę w generator liczb i losuję stronę. Wchodzę w moich znajomych, na tą stronę. Potem losuję jeszcze jeden numerek. Znajomy nim odznaczony otrzymuje nagrodę (numer nagrody też będzie losowany). Numeracja znajomych...



Czyli, żeby było sprawiedliwie, nikogo nie wybieram sama.
Mam nadzieję, że zasady loterii są zrozumiałe. Kolejne kategorie (nagrody) podam jutro.


To wszystko w tym poście, do zobaczenia...

Jak ja kocham ten gif ♥ 

5 komentarzy:

  1. Fajny post, i ogółem blog!
    Motyw mi się ogromnie podoba :-)
    Nie wiedziałam o tym skrzatach/krasnalach O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post! Pozdrawiam. :')
    Wpadniecie na naszego bloga? Oto on: wirtualnemsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wejdę ;3
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń