niedziela, 6 marca 2016

Looki dopasowane do piosenek #6 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witam.
Na początku oznajmię tylko, że mam nową ksywę. Mianowicie gofr. Nie pytać dlaczego... Wina naleśników z Kanady i Flaczków.
W sumie to mogę wytłumaczyć. Otóż w naszym małym gronie psiapsiół każdy dostał ksywę związaną z jedzeniem. W grupie mamy już flaki i barszcz. A ja wybrałam sobie gofry!!!

Hahaha. Odwala mi, przepraszam.
Hahahaha a psiapsióła barszcz szuka mielonego! (Pozdro dla kumatych).

Od wczoraj mi odwalaaaa. Była beeeekaaaa! Nie pytać o szczegółyyyyy!!!

A w quizie mi wyszło, że Slender mnie zabije!!! A ja lubię chodzić po tych małych lasach w okolicyyy!

Boże, ale mi odwala XDD

~♥~♥~

Przepraszam bardzo za brak wczorajszego posta. I przed wczorajszego. Brak weny. Do tego od dwóch mi odwala.
Może napisałabym coś wczoraj, ale byłam na pięciogodzinnym spacerze. #WPoszukiwaniuSlendermana ( ͡° ͜ʖ ͡°)

~♥~♥~

Dobrze, przejdźmy do posta.
Dzisiaj już szósta część "Looków dopasowanych do piosenek"( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na pierwszy ogień idzie piosenka OneRepublic "Counting Stars"



"Ostatnio, ostatnio niewiele sypiam
Śnię o tym, kim moglibyśmy być
Ale kochanie, modliłem, modliłem się mocno
Postanowiłem, że koniec z liczeniem dolarów
Będziemy liczyć gwiazdy
Tak, będziemy liczyć gwiazdy"

Koniec z liczeniem pieniędzy! Liczcie gwiazdy!

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi...

Przejdźmy do looka...



Z jednej strony pasuje, a z drugiej - nie.

Włosy - Mają one barwę brązową i są długie do ramion. Jedne z najnowszych, Do nich jest kapelusz. Bardzo mi się podobają...
Sukienka - Jest ona czarna. Ładna. Błyszczy się. Do góry przyozdobiona gwiazdkami. Przez to pasuje do tematu. Wybrałam kolor czarny, ponieważ w takim najlepiej się prezentowała
Buty - Czarne baletki. Wybrałam je, ponieważ pasowały do sukienki.
Bransoletka - Look wydawał mi się pusty, więc ją dodałam.

Cena: 1700 SC
Look nawet tani. Bardzo ładny.

Praktycznie nie ma co się rozpisywać. Przejdę do następnego looka ( ͡° ͜ʖ ͡°)


~*~

Kolejna piosenka: Sam Tsui & Alex G "Beneath Your Beautiful"



Piosenka w oryginale śpiewana przez Emeli Sande i Labrinth. Brzydki :'))) Nie spodobał mi się.
Ten cover jest o wiele lepszy. Genialny.

"Wszystkim
chłopcom mówisz:"Nie".
To sprawia, że czujesz się dobrze, tak
Wiem, że nie jesteś z mojej ligi,
Ale to mnie nie odstraszy, o nie.

Prowadzisz to już tak długo.
Nie możesz przestać, nawet jeśli próbujesz.
Zbudowałaś tak wysoki mur,
Że nikt nie mógł się wspiąć,
Ale spróbuję.

Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno?
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoja doskonałość?
Zrzuć to teraz dziewczyno, zrzuć to teraz dziewczyno.
Chcę ujrzeć twoje wnętrze.
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje się pod twoim pięknem dziś wieczorem?"

O co chodzi? Chyba o to, że dziewczyna zgrywa niedostępną ( ͡° ͜ʖ ͡°) A gościu się stara ją zdobyć.

Idziemy na MovieStarPlanet!


Ładna. No bo w sumie te niedostępne dziewczyny są zawsze ładne.  Boże co ja gadam?! Odwala mi...

Look składa się z czarnych, spiętych włosów, które połyskują.
Sukienka jest długa, czarna. Zawsze mi się podobała.
Buty to czarne baletki.

Dlaczego tak?
Pomyślałam, że pasowałby tu ładny, elegancki ubiór. I długa sukienka! Zdecydowanie!

~♥~

Przepraszam, że post taki krótki.
Ale postanowiłam pomóc znajomej ze zrobieniem wyglądu na nowego bloga -
morskie-MSP-blogspot.com

Potem jeszcze będę robiła quiz-opowiadanie na samequizy  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Więc... Do kolejnego posta ;33

Uważajcie na Slendera  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Logo od Julii ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz