środa, 2 marca 2016

Looki dopasowane do piosenek - #5 (?)

Hejson!
Tutaj znowu Julia. Na początku pokażę Wam jedno logo, które zrobiłam dla Weroniki, a później zajmiemy się "Look'i dopasowane do piosenek".
Bardzo mi się podoba! Ta nutka deliktności, a taki ostry cytat.. Mam nadzieję że Ci się podoba, bo pracowałam nad nim długo ^-^
~♥~
Na dzisiejszego posta wybrałam piosenkę Jain "Come"...
Jest bardzo fajna..
"Black burn. I feel so alone
without you boy
now I 'm here
hanging out in the street
thinking about reactions over actions
walking on the sky of my dreams

Come, come, my baby come
I will show you the world
Come, come, my baby come
I will cover your nightmares
Come, come, my baby come
I will love you forever
Come, come, my baby come
I will not let you go

My love, I just feel so lost
without you boy
I am yours even if time has passed
Take me away
from this impetuous world
leaving this jail of my mind

Come, come, my baby come
I will show you the world
Come, come, my baby come
I will cover your nightmares
Come, come, my baby come
I will love you forever
Come, come, my baby come
I will not let you go

My soul, my
y soul is in Africa with you boy

Come, come, my baby come
I will show you the world
Come, come, my baby come
I will cover your nightmares
Come, come, my baby come
I will love you forever
Come, come, my baby come
I will not let you go

My soul is in Africa with your boy...

Looking at the stars
on this diamond sky
giving you my smile
so you can keep it on your mind
floating on your blazing eyes

Come, come, my baby come
I will show you the world
Come, come, my baby come
I will cover your nightmares
Come, come, my baby come
I will love you forever
Come, come, my baby come
I will not let you go"

 Co oznacza...
"Czarny płomień. Czuję się taka samotna
Bez ciebie chłopcze
teraz jestem tutaj
Utknęłam na ulicy
myśląc o reakcjach na działania
Bujam w obłokach moich marzeń

Chodź, chodź, moje Kochanie chodź
Pokażę ci świat
Chodź, chodź, moje Kochanie chodź
Okryję twoje koszmary
Chodź, chodź, moje Kochanie chodź
Zawsze będę cię kochać
Chodź, chodź, moje Kochanie chodź
Nie pozwolę ci odejść

Moja miłość, po prostu czuję się zagubiona
Bez ciebie chłopcze
Jestem twoja, nawet jeśli czas minął
Zabierz mnie stąd
z tego gwałtownego świata
wydostanę się z tego więzienia mojego umysłu

Moja dusza, moja dusza jest w Afryce, z tobą chłopcze

Moja dusza jest w Afryce z tobą chłopcze
Patrząc na gwiazdy
na tym błyszczącym niebie
daję ci mój uśmiech
więc możesz zachować go w swojej pamięci
dryfujący w twoich płonących oczach"

Teraz czas na look...
Bardzo ładny jest ten look...
Może dodam go na listę życzeń, bo uwielbiam tą piosenkę!
Teraz czas na piosenkę..


Super...
To jedziemy!
Super wyszło. Moim zdaniem wyszedł lepiej od poprzedniego.
Kolorystyka...
~♥~
Chcę wybrać jedną z tych piosenek na muzykę, bo pani nam kazała wybrać jakąś piosenkę, dowiedzieć się o wykonawcy itp. Powiedzcie mi, która lepsza XDD
pa...:''C

Przepraszam za podkreślenie, ale się włączyło i nie potrafię wyłączyć. Blogger to zuo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz