czwartek, 3 marca 2016

"Cool Tubers"




Dzisiaj czwartek. Nowy motyw!

Tym razem wiąże się on z "YouTube" co widać min. po nazwie "Cool Tubers".
Na początek zobaczmy obrazek w nowościach...



Na obrazku widzimy cztery MovieStars.
Dziewczyna po prawej ma ciemną skórę. Jej włosy są w odcieniu... Blondu? W niektórych miejscach są szare. MovieStar ubrana jest w różowo - biały sweterek w paski i szarą spódnicę. Buty są różowe.
Po lewej stoi chłopak w niebieskich włosach. Ubrany jest w bluzę koloru czarnego. Ma niebieskie spodnie i trampki. Tańczy on jakiś dziwny taniec. Przechodzi z nogi na nogę i rusza rękami.
Z tyłu widać blondynkę ubraną w białą sukienkę i sandały. Ma ona na ręce czerwony ślad po szmince. Przed nią stoi aparat (nagrywa się).
Z tyłu widać laptop. Z ekranu wychyla się dziewczyna o fioletowych włosach. Trzyma ona w ręce kartkę z napisem "Subscribe!!!".
Z tyłu widać wiele różnych obrazków. Podłoga jest szara. Ściany również.
Obrazek bardzo mi się podoba.

Nie będę się już tu rozpisywać.
Przejdźmy do ubrań.

Mam nadzieję, że się nie zawiodę...





Jest dobrze. Niektóre są bardzo ładne...
Przejdźmy do looków...

~*~

Look podstawowy...


Look zawiera brązowe włosy. Sięgają one trochę poza ramiona, Komplet zawiera również jeansową kurtkę i granatowo - białe legginsy. Buty są brązowe (słabo widać). Na szyi MovieStar zawieszony jest aparat. Na głowie ma czapkę z daszkiem.

Look jest znośny, ale nie kupiłabym go.

Mój look nr 1...

Look składa się z brązowych włosów upiętych w kok. MovieStar ma ubraną jeansową koszulkę odsłaniającą dolną część brzucha. W komplet wchodzi długa do kolan spódnica. Buty (w tym samym kolorze) to czółenka. Na szyi MovieStar zawieszony jest aparat.

Skład...



Look jest trochę drogi, ale nawet ładny.
Wszystkie rzeczy są w kolorze jeansowym.

~*~

W kwestii ubrań dodam tylko, że kilka ciuszków zostało zapożyczonych z innego motywu. Chodzi mianowicie o nie...



Posiadam tą sukienkę. Bardzo mi się ona podoba. Troszkę droga...


Kiedy zaczynałam grać w MovieStarPlanet - miałam tą kokardę...


Bluzkę miałam (albo nadal mam, nie jestem pewna).


Wydaje mi się, że ta spódnica pojawia się w pewnym motywie o restauracjach itd.
Jednak nie jestem pewna...

Są aż cztery rzeczy z innych motywów. Coraz częściej zapożyczają...
Sukcesem jest to, że są aż trzy strony ubrań. W ostatnim czasie dają po dwie...

~♥~♥~♥~

Ok, przejdźmy do animacji...


Ponumerowałam animacje i teraz je opiszę...
Tylko nie jestem pewna czy nr 7 jest z tego motywu, czy z poprzedniego...

~*~

1. Animacja nr jeden przedstawia stojącą MovieStar. Z tyłu widać ścianę ozdobioną logami MSP.
Po bokach widać błyskające flesze. Można się zorientować, że robią naszej postaci zdjęcia.
Co jakiś czas MovieStar podskakuje wysoko.



Cena: 1050 SC

~*~

2. Animacja przedstawia MovieStar, która całuje swoją rękę. Pozostawia na niej odcisk ust (szminki). Wyciąga rękę przed siebie.


Cena: 525

~*~

3. Animka przedstawia MovieStar, która idzie. Postać zatrzymuje się i przybija żółwika.



Cena: 600 SC

~*~

4. Animacja przedstawia MovieStar, która tańczy podróbę Gangam Style. 
Staje raz na jednej, raz na drugiej nodze i macha rękami.


Widać mały błąd, heh...

Cena: 475 SC

~*~

5. Animka przedstawia MovieStar, która wyjmuje ubrania z torby. Czy mi się wydaje, czy to już kiedyś było??


Cena: 875 SC

~*~

6. Animka przedstawia MovieStar wystającą z komputera. Pokazuje ona kosmetyki. Potem je rzuca i pokazuje napis "Subscribe"...



Cena: 4 diamenty

~*~

7. Ostatnia animka. Przedstawia ona tańczącą w dziwny sposób MovieStar...


~♥~♥~

To na dzisiaj już wszystko.
Idę jeść pizzę.
Do kolejnego posta...


~Bez loga bo blogger się uparł i nie chce mi się zdjęcie dodać~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz