wtorek, 8 marca 2016

Vash Boss! + Info...



Witajcie! ;**

Dzisiaj porozmawiamy trochę o pewnej osobie. Ostatnio zrobiło się o niej bardzo głośno na forum.
Wyjaśnijmy teraz całą sprawę... (:


Kiedy zobaczyłam ten temat - nie wiedziałam o co chodzi. Jakaś nowa afera...?
Postanowiłam wejść w ten film. Nic takiego tam nie było. Film bez treści. Akcja działa się na cmentarzu. Filmik trwał 10 sekund.
"Nigdy nie zamykajcie oczu". Tsaa... Ryczę :')

Przejdźmy do komentarzy...


Pewna użytkowniczka MSP postanowiła wszystkim wyjaśnić całą sprawę. 
Ekhm... Komentarz wydał mi się dziwny. Całą tą historię ktoś wymyślił.

No bo kto chodzi w nocy po jogurt?! :') 
Mamy do czynienia z "duchem" grasującym w lodówkach...


 Weszłam. Z ciekawości... Mam kilka (dużo) zdjęć.


Zaczęło się od tego, że Vash Boss przybyła do parku. Zaczęła gonić tą drugą, z różowymi włosami.
Porwała ją...


"Biedna" dziewczyna budzi się w jakimś pomieszczeniu. Nic nie pamięta. Vash wykasowała jej pamięć.




 No więc nasza "kochana" Vash chce zrobić aferę na MSP. Tamta MS jej w tym pomaga...





Wyjadanie jedzenia z lodówek ofiar, spadające lustra...
Rosjanka...

Zobaczmy teraz kim jest ta druga MovieStar...


Nie jestem pewna, ale ktoś pisał, że tylko Vomorrow zna prawdę o "Vash Boss". Mogę się założyć, że to ona rozniosła tą plotkę...

Przeglądajmy dalej forum...


Okay. Tu się zgadzam. Jednak niepotrzebnie zrobiła taki temat. Kolejna kłótnia w komentarzach...


Tematów o dziwnej dziewczynie jest masa. Masakra jakaś...


Proszę! Kogo my tu mamy? Vomorrow! Pff...
























Inga098 - bardzo dużo postów o Vash pojawiło się z jej konta... Kolejna, która rozprzestrzenia plotkę.


Zdjęcie? Zaraz zobaczymy!

Wylogowuje? Z lagów na pewno... Znaczy...
Albo ta osoba kłamie, albo ma lagi (: Widziałam film Vash i nic się nie dzieje...

Przejdźmy do profilu dziwnej dziewczyny...


Dziwny status, heh...
Zobaczę jeszcze to dziwne zdjęcie...


Heh xDD Słyszałam, że zrobiła to zdj bo nudziło jej się. Była z koleżanką...
Kto wie? (:



Konto ma niecały rok. Dziwne,,, Dopiero teraz zrobiło się o tej osobie głośno...

~*~

Przejdźmy do drugiej części posta.
Otóż postanowiłam zacząć prowadzić nową serię! Znowu... (:
Będzie to odwzorowywanie postaci z gier!
Ale jakich?

Różnych, najróżniejszych!
Pomysły możecie dawać w komentarzach.


Na samiutki koniec mam wesołą (przynajmniej dla mnie) nowinę...
Otóż dostałam się na okres próbny na blog filmowe-msp.blogspot.com

Cieszę się, bardzo (: Nie spodziewałam się...

Jednak (WerqPesymistka) i tak wiem, że nie będę na tej stronie dłużej niż tydzień :')


~*~

To wszystko na dzisiaj. Z okazji 20 000 wyświetleń na blogu przygotowałam niespodziankę... Ale o tym jutro (:

Do kolejnego posta...

//Werq
//Velle (Nowy podpis ;DD)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz