niedziela, 3 kwietnia 2016

INFORMACJA

~Hello~

Tu Wera. Przepraszam, że w weekend nie było posta. Byłam u babci i cioci. A tam nie za bardzo miałam czas, żeby dodać notkę... No i nie było... Powiedzmy... Możliwości.
Jutro pojawią się notki z mojej strony. Dzisiaj postanowiłam zacząć drugi rozdział opowiadania... Także jutro powinien się pojawić. Mimo wszystko postanowiłam zacząć je pisać. Serdecznie zapraszam: drzwi-do-wolnosci.blogspot.com

Jest to historia na podstawie gry "Dom Zagadek". Tak, znowu to "coś".
Strasznie wciągnęła mnie ta gra. No i historia, która jest w niej opowiedziana.
Ciekawe postacie. Cała ta tajemnica człowieka nazywanego "Lalkarzem"...

DOBRA, KONIEC MOJEGO GADANIA O TEJ GRZE...

Ale serio, chyba zacznę się bać lalkarzy (pozdrowienia dla fanów creepypasty ;*).



Hehehe...

Dobrze, już nie przeciągam... Jeszcze raz przepraszam. Do kolejnego posta ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz