niedziela, 10 kwietnia 2016

Gdzie reszta unikatów? - krótki post



Witam!

Dzisiaj porozmawiamy sobie (znowu) o unikatach...
Ostatnio całe forum zasypane jest tematami o serduszkach na nogę. Nie pojawiły się, przez co rozpacza połowa MovieStars...
Jeden z tematów...


No błagam. Tak to chcieliście tydzień unikatów, a gdy go zrobili - w dupie źle, bo nie ma serc na nogę... Jeszcze wam mało?

Potem trafiłam na taki oto post...



Więc pomyślałam, że to w sumie dobry pomysł na posta...

O co chodzi z ukrytymi unikatami? Mianowicie o to, że nie ma ich na tych 4 stronach ubrań związanych z tym motywem (Boże jak ja gadam?!).
Więc gdzie są? W TOP.

Otóż wchodząc w TOP w ubraniach zobaczymy to...



Tych uni nie było na tych czterech stronach. Jest ich więcej. Wystarczy przejrzeć sobie zakładkę TOP.
Wiem, że pewnie większość z was już o tym wiedziała, no ale...

~~~

Na sam koniec - dziękuję za pozytywne komentarze. Ostatnio ich przybyło. Jest to dla mnie ogromna motywacja i nawet nie wiecie, jak się cieszę z każdego takiego komentarza.
Jeszcze raz dziękuję.

Mam również prośbę - zapraszajcie do znajomych. Właśnie robiłam porządki i usunęłam ze znajomych osoby, które nie grają i z którymi nie mam kontaktu.

Na dziś to wszystko. Muszę iść czytać lekturę. Do kolejnego posta.


10 komentarzy: