piątek, 22 kwietnia 2016

MSP na świecie #1

Witam!

Po dłuższej przerwie, która trwała jednak trochę długo, rozpoczynam krótką, ale ciekawą serię pt."MSP na świecie". Dzięki tej przerwie udało mi się zebrać materiały, co akurat łatwe nie było, bo miałam małe problemy.

Taki krótki wstęp o co chodzi:
Będę wstawiać po trzy zdjęcia look'ów z TOP. W jednej części zaprezentuje styl trzech krajów. Oczywiście ocenię je. Pojawi się również najpopularniejsza twarz damskiej MS z danego kraju. I na sam koniec pierwsza MS z Highscores.
Zaczynamy:
Niemcy
Trzy pierwsze look'i z Highscores:



Jak mam być szczera to ich gust strasznie mi się podoba, a szczególnie odnosząc się do pierwszego zdjęcia.
Ocena za look'i: 8/10
Twarz:


Widać, że w Niemczech jest styl na zielone oczka. Również spotykane są usta w odcieniach czerwonego.
Ocena: 9/10

Od razu chciałam powiedzieć, że nie jestem przekonana co do poprawności najlepszej MS z TOP. Na początku zapomniałam robić screen'ów, więc mogą być w złej kolejności, ale mam nadzieję, że są dobrze rozmieszczone.
Więc tutaj MS:


POUPINIE ma 83 lvl i tak jak każda MS z TOP ma VIP'a, Judge i celeb.
Fame: 1.661.739.102
Starcoins: 82.059.194
To jest naprawdę wysokie osiągnięcie. Sądzę, że musiała się naprawdę dużo starać przy wykonywaniu misji, robieniu filmów, czy też innch czynności, dzięki którym mogła zdobyć osiągnięcie. 
Ocena: 10/10
Suma punktów: 27/30
Gratulacje!

To już wszystko, serdecznie Wam dzięki za przeczytanie. 

J e d n o r o ż e c 

3 komentarze:

  1. Z tą twarzą to Ci się pomyliło, wpisz w google "niemiecka twarz msp" i wejdź w grafikę. Niemki na MSP mają bardzo charakterystyczną twarz tak samo jak ubiór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee, acha, oceniane są Niemcy, to czemu MovieStar, czyli POUPONIE jest pokazana, skoro ona jest z Francji?

    OdpowiedzUsuń