środa, 13 kwietnia 2016

Jak zagrać w casting?



Hello.

Dzisiaj post będzie krótki ponieważ kolejny miesiąc mam zapełniony konkursami. Cztery z polaka, dwa z angielskiego... Jakoś tak...
Doprawdy nie wiem, jak dam radę. W każdym razie muszę zacząć pisać opowiadanie historyczne, huh...

Więc dzisiaj zauważyłam gdzieś na forum link do jakiegoś bloga, z którego dowiedziałam się jak wejść w casting. Chociaż i tak pewnie mało kto będzie z tej metody korzystał - postanowiłam ją zaprezentować.
Najpierw wchodzimy w gry...



A dalej? Jest prosto. Tylko potrzeba przyjaciół, więc jak jesteś forever alone - to nic z tego.


Klikamy "Gra tylko dla przyjaciół". O! A co to? Casting! Wuala!



Ooops. No to się trochę pomyliłam. Nie widać Pixi, świetnie. A już myślałam, że można sobie pograć. No... W każdym razie... Zrobiła się z tego taka loteria. Chybił - trafił...

~*~

Ekhm... Może na koniec dziwny temat na forum...



Ykhm... Albo troll albo ta dziewczynka to idiotka... Jak zobaczyłam ten jej komentarz - padłam ze śmiechu. W każdym razie wydaje mi się, że cały temat to troll.

DLA ZORIENTOWANYCH - NIECH KTOŚ MI WYTŁUMACZY O CO CHODZI Z TYM "RARE VIDMO". WIEM, ŻE BYŁA AFERA JAKAŚ, ALE NIC WIĘCEJ. Z GÓRY DZIĘKUJĘ...

Do kolejnego posta. Ehh widać, że nie mam weny, co? Zmęczona jestem. Idę pisać to historyczne opowiadanie...


5 komentarzy: