poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wygląd bloga - kilka info!

Hello!
Ten post jest tylko informacyjny. Chodzi tu o nagłówek.

Dzisiaj go zmienię, gdyż ten wydaje się być taki.. pusty (?)
Czyli... w sumie to tyle. Dzisiaj pojawi się post, ald jeszcze nie wiem o czym... Może o "Jak nagrać filmik o MSP?" Piszcie co mam poprawić jeśli chodzi o wygląd bloga. Dzisiaj jeszcze poproszę Werkę aby zmieniła pasek z muzyką na jakiś fioletowy-biały. Dlaczego nie ja?
Otóż Weronika jak wejdzie w ten program ma już zapisane te piosenki, a ja jestem leniem i mi się nie chcę. 

A właśnie.. Czy tekst w paskach białych wygodnie wam się czyta? Bo coś się boję.. Jak ustawiłam na fioletowy, to zupełnie nic nie widziałam na paskach. Aaa... i czy taka czcionka Wam odpowiada? Bo ta jest taka ładna <3

Baj

2 komentarze: