środa, 6 kwietnia 2016

Luźne posty #3 (?)

Szaleję, już chyba naprawdę są duże szanse, że uspokoję się po tym napadzie. Na to, na co dzisiaj czekaliście, to są właśnie luźne posty, czyli loga, samequizy, czy coś po prostu innego niż msp. Na dzisiaj loga, samequizy. A oto logo dla..
Logo dla Katejki
Logo dla użytkowniczki pod nazwą Kathey, w swoim najnowszym look'u. Oczywiście użyłam tutaj jej nazwy, jak i pseudonimu, czy też zdrobnienia, jeśli mogę to tak nazwać. Dodałam również cytat - If your dreams, don't scare you, they are not big enough. Uważam logo za jedno z najlepszych. Czyli.. 9,5/10 (za te napisy, słaba jakość)

Samequizy - Co jest w Tobie najpiękniejsze?
Pytanie pierwsze - Czy poddajesz się zabiegom kosmetycznym?

Była również odpowiedź "Od czasu do czasu". Czemu ta odpowiedź? Jestem jeszcze za młoda, chociażby na jakieś masaże, zabiegi w spa, czy też coś innego. Chyba moja odpowiedź Wam wystarczy.

Pytanie dwa - Bez czego nie ruszysz się z domu?

Było jeszcze kilka odpowiedzi, ale już nie będę przedłużać. Odpowiedź jest prosta - bez telefonu nigdzie się nie ruszam. Chyba, że jest to do kościoła, czy też na 5 minut do sklepu. Wtedy nie zawsze mam ze sobą telefon ;c

Pytanie 3 - Który styl najbardziej przypomina Twój?

Tutaj akurat trudno było mi wybrać odpowiedź, gdyż żaden z tych obrazów nie przypomina mojego stylu, ale jeśli muszę wybrać - jest to obrazek, który zaznaczyłam, lub ten drugi. (W spódniczce)

Pytanie 4 - Jaka jesteś?
Tu chyba nic nie muszę tłumaczyć..

Pytanie 5 - Masz jakieś kompleksy?
Zaznaczyłam odpowiedź, że nie mam kompleksów, ale nie, nie uważam, że jestem piękna, ale kompleksów nie mam.

Odpowiedź;

WTF?! CO TO MA BYĆ?! CZY JA MAM PIĘKNE CIAŁO? TO WŁAŚNIE MÓJ KOMPLEKS. ODPOWIEDŹ PRAWIDŁOWA W 34,3%


3 komentarze:

  1. Bardzo fajy post. Logo śliczne *.*
    P.S. dzisiaj straciłam 60 dni zalogowań, zbierałam do awards... nienawidzę moich rodziców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dzisiaj dostałam ten avard. I planuję BOOSTERA - pod koniec VIPA.

      Usuń
    2. Będę pomagać! Kurde, ja chce VIP'a. Dałabym Ci 6282289102838282828 pozder XDDD

      Usuń