poniedziałek, 11 kwietnia 2016

VIP!



Hello ;3

Witam w krótkim, informacyjnym poście. Więc od czego tu zacząć?
Może od tego, że gorąco dziękuję Julii, która kupiła mi VIP na tydzień. Dzięki, dzięki, dzięki! ;**
W każdym razie - możecie zapraszać mnie do znajomych, gdyż mam mnóstwo miejsca wolnego.
Nie będę się już rozpisywać, przejdźmy dalej...
Grafik postów...

Wtorek: Looki dopasowane do piosenek
Środa: W skórze VIP'a (pogadanka o możliwościach VIP'ów)
Czwartek: Nowy motyw
Piątek: O wszystkim i o niczym
Sobota: Old or new?
Niedziela: Jakiś luźny post czy tam poradnik

Uwaga! Uwaga! Możecie proponować piosenki do jutrzejszego posta, gdyż planuję meeega długi post, hyh. Może nawet napiszę dwa z tej serii? Kto wie...

Myślę, że to już wszystko co chciałam powiedzieć. Do kolejnego posta. Paa ;3


5 komentarzy:

  1. Jakiś Melanie M. ;) np. SOAP :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, żeby wziąć jakąś jej piosenkę, ale nie mogłam się zdecydować którą xD

      Usuń
    2. Proszę, Soap! :) Jest super ^^ I chyba tak jak ja rozumiesz tekst, nie? Mi się bardzo podoba!

      Usuń
    3. Rozumiem ^^ Bardzo fajna piosenka, mogę dać...

      Usuń
  2. Nie mam pomysłu xD
    Julka kiedyś też kupiła mi vipa :p

    OdpowiedzUsuń