środa, 6 kwietnia 2016

Haker

Czwartego czwartego zaatakował mnie haker. Imieniny miesiąca. Co to znaczy, zapytacie, drogie dzieci? Otóż zawsze jeśli chodzicie po Chartroom'ach w imieniny miesiąca może wpaść na Was haker. I to nie byle jaki. Grim Reaper. Czyli? Kosiarz. Tak, kosiarz. I ja chodziłam po Chartroom'ach. I mnie shakowano. Mnie, Julq. Czyli? Na początku na moje konto weszła MaryFourToYou. Nie zdziwiłam się. Czemu? Bo miałam ostrzeżenie. I to nie byle jakie:

Taaak.. Pfff ;-; Niby nic takiego, ale czemu; zablokowali mi konto, nie mogłam dać prezentów, nie mogłam wysłać pozdra. Czyli? Jakiś wniosek? Napisałam do moderacji. I co? Gówno. Napisali "Witaj. Wiemy, że to haker. Niestety twoje konto zostało zablokowane". I co? Przez to, że je zablokowali - Grim Reaper mnie namierzył. I co? Napisał do kilku osób, to co w statusie: 
"Haunted by past, Haunted by funture, Hacked by Grim Reaper" 
Powinien napisać future, a napisał fuNture. Czyli? To nie on?! On. I gorszy. Słyszałam, że jak napisze coś z błędem, a ktoś go poprawi, to się zemści. Jeszcze bardziej.

~Hacked by Grim Reaper~

5 komentarzy:

  1. F*CK! Jula, nie strasz mnie!!! Ja go poprawiłam!!! Żartujesz, nie? Żartujesz!

    ~MissingGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale TO CO NAPISAŁAM TO PRAWDA. Nie wiem tylko, czy jak właściciel konta to zrobi, czy jak w tym przypadku ty...

      Usuń
    2. Idiotycznie postąpiłam. Mg wiedzieć skąd o tym wiesz?

      ~MissingGirl (standardowo "depresyjna" ksywa)

      Usuń
  2. O jezu. Byłam dopiero wtedy, kiedy miałaś w statusie "Tak, jakiś fan kosiarza tu był." No, ale kiedyś pisałaś mi, że chodziłaś sobie po kawiarni i nagle jakaś "inwazja anonek" XD

    OdpowiedzUsuń