poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Moje zdanie na temat Tygodnia Unikatów... + Szczerze na pewne tematy #2



Hello!

Wiem, że post pojawia się trochę późno, ale byłam na mega długich zakupach w centrum handlowym. Po kurteczkę i buciki xDD


Dzisiaj porozmawiamy o unikatach.
Planowałam dzisiaj napisać notkę o innym temacie, ale moje plany się zmieniły, po wejściu na MovieStarPlanet.

Otóż loguję się na naszą Różową Gierkę. A tu zamiast koła fortuny co widzę? Jak pewnie każdy z was. dostałam prezent...



Jest to koszulka z napisem APR 07. Chodzi tu o 7 kwietnia...
A nad datą co jest? Unikatowy wąż.
Bluzka jest brzydka, przynajmniej dla mnie.

Ale o co chodzi? Czemu na tej bluzce jest unikat?
Nietrudno się domyślić, o co tak właściwie chodzi.
Otóż nadchodzi tydzień unikatów!

Na forum gadają prawie tylko o unikatach (reszta nawija o Egzaminach Klas Szóstych)...

Przejdźmy może do statusów naszej "kochanej" Pixi Star i jej boy'a Zac'ka (?)...



Chwila... Można to trochę dziwnie zrozumieć, tak jak ja...
"Wyobraźcie sobie - tylko Unikaty w sklepie".
To brzmi tak, jakby mieli usunąć resztę ciuchów... Heh... To raczej niemożliwe...

Jeszcze jedna rzecz w nowościach...





Tutaj to samo co na bluzce...
Nie będę się na ten temat rozpisywać...

MOJE ZDANIE?

Dziwne jest to, że Tydzień Unikatów następuje tak wcześnie. O ile się nie mylę - zawsze był we wrześniu, jakoś tak... Na pewno po wakacjach. Może ludzie ich tak męczyli, że się w końcu zgodzili... No, jeżeli modzi dostają na ten temat tyle wiadomości ile o tym robią artów i tematów na forum, to współczuję.

Ale szczerze - po co teraz ten tydzień? Czy nie za wcześnie? Z resztą... Okay, raz przywrócili uni, ale żeby tyle razy to robić? Przecież unikaty niedługo przestaną nimi być. Każdy będzie miał ich masę...
To już nie będzie to co kiedyś. Najbardziej poszukiwane rzeczy na MovieStarPlanet.

Tak, sama kupię uni. Ale na pewno nie będę całymi dniami zbierać na nie pieniądze. To już lepiej zrobić drugie konto i przesłać sobie z niego. Godzina roboty, przecież łatwo zdobyć hajsy i lvl na nowym koncie.

Sama nie wiem co o tym myśleć. Niech sobie robią tydzień uni, ale po co, pytam się po co, tak wcześnie?!

Nie mam ochoty o tym gadać. Nie jestem tym "podjarana" jak wszyscy wokoło. Jakieś "unikaty" już mam... Jeżeli jeszcze można te rzeczy tak nazywać...

~*~*~


Przejdźmy do dalszej części posta. Mianowicie dyskusji. Szczerze o pewnych sprawach...
Postanowiłam na koniec posta co jakiś czas dodawać taki właśnie temat.

Dzisiaj zajmiemy się tematem nietolerancji dla niskich poziomów i tzw. "dzieci" na MSP...

Często widać na forum tematy, w których są błędy ortograficzne.
Mogą to być albo trolle albo użytkownicy mający problemy z ortografią...

Przykład trolla...


A pod spodem mój głupi komentarz.
Wiedziałam po prostu, że to troll. Przecież tą dziewczynę widać cały czas na forum!
Błędy w co drugim słowie, bo myśli, że będzie sławna... Ugh...

Dobrze, rozumiem odpowiedzieć głupim komentarzem na głupi post.
Ale powiedzmy pojawi się osoba, która zrobi 1-2 błędy. Bo co? Może młodsza? Może ma problemy z orto?
Można poprawić, ale nie powinniśmy hejtować...
"NAUCZ SIĘ PISAĆ"!!! "TO SIĘ PISZE TAK, A NIE TAK!"

A i tak najlepsze jest to, że zrobiłam literówkę i od razu wyzwano mnie od analfabetów.
Hello? Czy te osoby wiedzą kto to analfabeta? Trochę to żałosne, nie uważacie?

Kolejna sprawa - osoby młodsze. Nazywa się je "dziećmi". Ale zaraz, zaraz... Przecież prawnie dzieckiem jest KAŻDY DO UKOŃCZENIA 18 ROKU ŻYCIA!
Więc czy te osoby, które wyzywają innych od dzieci są dorosłe? W 99,99% przypadków - nie.

Ale w sumie, dzieckiem można nazwać każdego, kto ma rodziców... To jest trochę śmieszne, że te wszystkie 11-latki wyzywają osoby młodsze o rok od dzieci i próbują udawać kogoś, kim nie są. "Strzelają" jakimiś mądrościami, że niby są w gimnazjum... Ugh...

Czy osoby, które mają 10 lat są czemuś winne? Są młodsze, koniec. Nie ma tu ich winy. DO CHOLERY JAK MOŻNA SIĘ CZEPIAĆ, ŻE KTOŚ MA TYLE I TYLE LAT?!

Szczerze? Mam na MSP wieeele młodszych koleżanek. I co? I nic. Mam gdzieś ile mają lat. Są miłe, mądre...

Może skończmy ten temat, bo ilekroć o tym gadam - wkurzam się i mnie ponosi. Bo naprawdę tego nie rozumiem!

Jeszcze chciałam dopowiedzieć coś o niskich poziomach. Czemu pomagacie tylko wysokim poziomom??
Słuchajcie, nie mam nic do tego, że ktoś ma lvl 30, 40 czy nawet 50...
Ale osobom, które mają dopiero 6-7 też należy się jakaś pomoc...
Czemu nie przyjmujecie takich osób do znaj lub usuwacie je ze znaj?
Ja tam nie robię limitu, że przyjmuję osoby lvl +10. Przyjmuję każdego. Usuwam tylko tych, z którymi nie mam kontaktu, które nie wchodzą itd. itd...
Chyba wiecie o co mi chodzi...

~*~*~

Na sam koniec chcę życzyć wszystkim szóstoklasistom powodzenia! ;3 Uda się!!!
Jutro pochwalcie się w komentarzach, jak wam poszło!

To wszystko na dziś. Paaa ;33

5 komentarzy:

  1. Świetny post. Tssa.. to już wszędzie, wszyscy, wszyscy piszą. Piszesz o wiele lepsze posty, niż ta Tori, która się dostała na Abieską. Z tego co widzę... to ty też się zgłaszałaś. Nie poddawaj się, nigdy! Blogowanie - twoja ręka. Na tym blogu piszą świetne redaktorki, widziałam posty.

    ~Jelly
    /Buntowniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;**
      Tak, zgłaszałam się. Niestety nie wyszło.
      Jednak dostałam się na okres próbny na blogu Kellow (filmowe-msp). Bardzo się z tego cieszę. Ale mimo wszystko najważniejszy jest dla mnie ten blog, ponieważ tu się wszystko zaczęło. Jeszcze raz dziękuję za miły, motywujący komentarz ;**

      Usuń
    2. Bardzo proszę. Uważam, że ten blog jest jednym z najlepszych. Świetne redaktorki! Julia i ty, Weroniko, tworzycie świetny zespół, oby tak dalej! :)

      ~Jelly
      /Buntowniczka

      Usuń
  2. Hah, super poszło. Najłatwiej było z Anglika xD

    OdpowiedzUsuń