sobota, 23 stycznia 2016

#1 - Looki dopasowane do piosenek *o*


Zaczynam nową serię - "Looki dopasowane do piosenek".
Widzieliście pewnie na YT filmiki "Piosenki pasujące do MS"?
To coś podobnego.
Będę wybierała piosenkę i tworzyła pasujący look ;33

Let's go! ;33

Na pierwszy ogień idzie piosenka Olivii Lufkin "Winter Sleep"


Może przed lookiem troszkę o tym, o co chodzi w tej piosence...

Osoba, o którą chodzi, musiała przeżyć coś smutnego w swoim życiu. Świadczy o tym tekst pierwszej zwrotki...

"To ciągle wraca do mnie
Pamiętam ten ból
Pojawia się przed moimi oczami
Wszystko jest monotonne

Wszyscy się uśmiechają, oni się uśmiechają
To odpycha mnie w dal
Nie mogę zrozumieć
Wszystko jest smutne"

Jest to historia o "zamarzniętym" sercu poszukującym miłości

"Zatrzymasz mnie?
Zatrzymaj mnie, moje zamarznięte serce
Pocałuj moje wargi, a może będziesz mógł zabrać mnie na razie do swojego świata
Nie mogę być teraz sama"

To, jak Olivia śpiewa tą piosenkę, sprawia, że wydaje się jeszcze bardziej smutna.
Uczucia, z którymi kojarzy mi się utwór, to smutek i samotność. Pragnienie miłości, zrozumienia.

Teraz look;



Look w kolorach błękitu i bieli. Gdzieniegdzie pojawia się granatowy kolor.

Najbardziej, moim zdaniem, pasowała tu długa, niebiesko-biała sukienka.
Włosy zdecydowanie musiały być rozpuszczone. Jakoś nie pasowałby mi tu warkocz, kucyk czy kok...
Od początku wiedziałam, że na głowie MS muszą być jakieś kwiaty. Jednak stroik nie mógł być ani bardzo malutki, ani wielki (nie chciałam, żeby wyglądała, jakby miała gniazdo na głowie).
W końcu zdecydowałam się na taki oto wianek w kolorach granatu i błękitu.
Butów nie dałam. Pasowałyby tu jakieś baletki, ale i tak ich nie widać...

Dlaczego takie kolory? Niebieski kojarzy mi się z zimą, zimnem ("Zatrzymaj mnie, moje zamarznięte serce...") . Ale i również ze smutkiem i ze samotnością. Biały - z łagodnością, delikatnością. Te barwy kojarzą mi się również z nadzieją.


Kolejna piosenka - Imagine Dragons "Radioactive"


"Budzę się wśród popiołu i pyłu
Wycieram czoło i pocę się rdzą
Wdycham chemikalia

Łamię się i kształtuję
potem wymeldowuję z więziennego autobusu
To jest to, apokalipsa

Budzę się, czuję to w swoich kościach
To wystarczy by rozwalić mój system.
Witam w Nowej Erze, Nowej Erze
Witam w Nowej Erze, Nowej Erze

Whoa, oh, oh, oh, oh, whoa, oh, oh, oh
Jestem radioaktywny, radioaktywny"

Wiem, o co w tej piosence chodzi, jednak ciężko mi to wytłumaczyć XDD
Możecie to sprawdzić tu:
http://onelinetoofar.blogspot.com/2013/07/imagine-dragons-radioactive.html
Lepiej bym nie wytłumaczyła ^-^

Więc... Teraz look *-*




Look w kolorze czerwonym. Jest tu również trochę czarnego.

Piosenka kojarzy mi się z buntem.
Bunt kojarzy mi się z ogniem.
Ogień - z czerwienią XDD

Musiałam dodać tu czerwone włosy.
Idealnie pasują.
Czerwony top i spodenki z czarnymi, podartymi rajstopami (podarte bardzo tu pasują) ^-^
Nie wiedziałam jakie dać buty... Zdecydowałam się na creepersy ^-^


Okay. I ostatnia piosenka...Ylvis "What The Fox Say"!!!



Śmieszna piosenka. O czym? Otóż każde zwierzę wydaje jakiś dźwięk. Krowy muszą, psy szczekają... A lisy? No właśnie!!!
Dlaczego ta piosenka? Bo podczas rozmowy przez telefon zrobiłam fajny look ale nie było do niego piosenki ;_; Więc dodałam uszy, nos i wzięłam tą...


Cena dobra ^-^
Look bardzo mi się podoba.
Kolory - ciemny czerwony i biały ;D

Okay. To w tym poście tyle.

Czejść!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz