wtorek, 19 stycznia 2016

Nowy wygląd bloga + Nowa redaktorka



Tu Wera ;3 No! Wreszcie mam jakieś ciekawsze powitanie! XD

To tak...
Zaraz zajmę się wyglądem bloga ;DD

To może najpierw kilka słów o zmianach, które wprowadzę?
Motyw tygodnia: Londyn <3
Piosenka tygodnia nie będzie wiązać się z wyglądem.
Nie mogłam znaleźć niczego pasującego, więc wybrałam...
Sam Smith "Stay With Me"

Fajna piosenka ^-^
No ale zaraz wychodzę, muszę się zbierać, więc na razie zmienię tylko tło...

~♥~

Uwaga, uwaga. Ogłoszenia parafialne.
Będzie nowa redaktorka na blogu ^-^
A kto?
Znacie ją ;c
Otóż chodzi o Zofka...

Mam nadzieję, że nie będzie hejtów.

Zosia miała już kiedyś bloga, ale usunęła.
Moim zdaniem pisze bardzo ciekawe posty.
Jednak dopiero zaczyna blogować.
I... No błagam, nie hejtujcie :cc

No, ale ja sie nie rozpisuję.
Na pewno niedługo sama napisze posta.

Bayy ;33




1 komentarz:

  1. No.. fajnie że nowa redaktorka, ale za to więcej roboty dla mnie. Muszę zmienić logo bloga.. bo bez Zosi... nie będzie mi pasować xD

    OdpowiedzUsuń