środa, 13 stycznia 2016

What??

Hello ;d

Dzisiaj se wchodzę na bloga i co widzę? Spam pod postem ostatnim xDD
Masakra jakaś. Jula pisała dużo komentarzy, ale też kilka innych osób...
Była tam też osoba, która wyjechała mi z dziwnym tekstem...
Ale pomińmy. Czytam komentarze i widzę taki oto:


Że co proszę?
TO NIE JA.

1. Gdy piszę komentarze i posty - mam inny podpis. Nie LoveYou8712 :')
2. Zdjęcie profilowe mam... :d
3. Zofek? What? Zofek nie komentował tego posta :dd

Tak wgl - to PRZESTAŃCIE MIESZAĆ WE WSZYSTKO ZOFKA.
O CO WAM CHODZI?! WSZĘDZIE TYLKO "ZOFEK... ZOFEK..."
Pretensje, problemy, idiotyczne komentarze - oto rzeczy, z którymi się w ostatnim czasie spotykam.

Tu mi jedna osoba robi wyrzuty, że przyjaźnię się z Zofkiem.
Tu inna zwala coś na nią.
Trzecia pisze komentarze na jej temat w moim imieniu...

Co wy do niej macie? ODWALCIE SIĘ. Mogę się założyć, że większość z was nigdy z nią nie gadała i tylko ocenia po pozorach.
Po prostu mam dosyć ;-;

Ale dobra. Wchodzę na profil tej LoveYou i co widzę? Wyświetla mi się jakiś blog... A na tym blogu? ŻADNEJ LOVEYOU. Co to ma być ja się pytam?!
Powyżej komentarz pisała jeszcze Kathey. Nwm czy prawdziwa. Ale to samo - klikam profil wyświetla się blog.
Powie mi ktoś czy można tak? Ustawić, że przekierowuje cię nie na profil tylko od razu na blog?

Ostatnie co chcę powiedzieć: upewniajcie się. Większość z was wie doskonale jak wygląda mój profil na bloggerze, jaki mam podpis, zdjęcie itd. JEŻELI ZDARZY SIĘ, ŻE KTOŚ NAPISZE KOMENTARZA Z JAKIEGOŚ NIBY MOJEGO KONTA - PRZYPOMNIJCIE SOBIE JAK WYGLĄDA MOJE KONTO.
I kilka wskazówek jak rozpoznać oszusta:
1. Nieuzupełniony, zrobiony na szybko profil. Np. ja mam informacje o sobie uzupełnione.
2. Brak zdjęcia
3. Osoba pisząca z anonima i podająca się za kogoś innego. Jakby co: NIGDY NIE PISZĘ Z ANONIMA NA SWOIM LUB CZYIMŚ BLOGU!!!

Okay. Myślę, że to wszystko co chciałam powiedzieć...
Bay ;c


2 komentarze: