niedziela, 17 stycznia 2016

MSP na telefonie! ;33

Hello ;33

W tym poście będzie o aplikacji MovieStarPlanet na telefon (lub tablet XD).
Pobrałam apkę na mój telefon. Miałam ją kiedyś na tablecie, ale tablet się zepsuł ;_;
Wchodzę...





Powiem szczerze, że gdy miałam tą apkę na telefonie - to tak nie wyglądało. Było mniej opcji z wybieraniem ciuchów...
Okay. Loguję się na swoje konto...

Tak wygląda menu. Jest chat, są gry, są sklepy... Zdjęcia, arty... Poczta, zwierzaki... Ale nie ma filmów :cc
To wejdziemy najpierw na tą podstawową gierkę na apce... Nazywa się "On Location!".


Dziecinnie prosta gra, na której można szybko wbić lvl. Wystarczy klikać XD Za kliknięcie wbija ci fame. Jak ci się nudzi to możesz sobie kilka godzin poklikać i wbić wyższy lvl. Jeszcze dostajesz za "ileś tam" kliknięć prezent XD 
Chyba chodzi tak dokładnie o to, żeby klikać, aż się ułoży komplet ciuchów. I wtedy dostajesz więcej fejmu i po jakimś czasie prezent. Pewna nie jestem... Po 2 kliknięciach mi się to znudziło XD

No to teraz wejdziemy na profil znajomego... 


Wow. Można dawać prezenty XD Nie można było wcześniej :oo ;DD


Tak wygląda wyszukiwarka przyjaciół ^-^

No i niestety więcej zdjęć NIE MAM. Ponieważ apka zaczęła się wieszać, wyłączać. Zajmuje dużo pamięci. I jest na większy telefon/tablet. Jak masz mały telefonik to ciężko, oj ciężko XD Do tego te lagi straszne...
Takie minusy aplikacji XD

Odinstalowałam ją ;d Nie potrzebna mi ;c Za dużo miejsca zajmuje, co sprawia, że mam straszne lagi na telefonie... 

No cóż. To chyba na tyle... Bay ;33

~Werq ♥♥♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz