niedziela, 10 stycznia 2016

Motyw tygodnia #1

Hej ;33

Postanowiłam, że co jakiś czas, przy okazji zmiany wyglądu bloga (co tydzień, dwa) - będę pisała takiego posta.
Dzisiaj zrobiłam nowy nagłówek i dałam nowe tło. Kolory paska, menu itd. - pasują.
Najpierw trochę o tym wyglądzie...

Inspirowałam się piosenką ulubionego zespołu Imagine Dragons "On Top Of The World". Bardzo pozytywna nutka.


Cytat w nagłówku brzmi
"Been dreaming of this since a child
I'm on top of the world"
Czyli...
"Marzyłem o tym od dziecka,
Jestem na szczycie świata"
Należy to rozumieć tak "jestem szczęśliwy jak nigdy".

Myślę, że nagłówek wyszedł fajnie ;D
Troszkę mało czasu miałam na jego zrobienie :p

Dzisiaj dodam nowe piosenki na playlistę na blogu ;DD

Więc... Miłego słuchania xDD

Byee ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz