wtorek, 19 stycznia 2016

Design Studio

Hello!
Teraz ocenie ubrania z Top które są w Design Studio.
Oceniać będę od 1 do 10.
Od razu mówię że ten post nie ma na celu nikogo urazić to tylko moje zdanie.
 
1 w top 7 znalazło się :

Nawet okey a moja ocenka to 7,5/10

 Na 2 miejscu znalazło się 

Ta bluzka podoba mi się bardziej od tej powyżej, ponieważ lubię takie proste rzeczy.
A  moja ocena to 8/10

Na 3 miejscu znalazło się 

Z tego top 7  to najbardziej mi się spodobało.
A oceniam to 9/10

Na 4 miejscu  

Przez tego renifera trochę tak świątecznie a już po świętach.
Oceniam to na 7.5/10

A na 5 miejscu 

Tak trochę już walentynkowo się zrobiło, a walentynki dopiero 14 lutego.
Moja ocena to  8/10

Na 6 miejscu 

O ile się nie mylę to jest to zrobione z babeczki.
Oceniam to na  8.5/10

A na 7 miejscu 

Sukienka z babeczką na talerzu nawet fajnie wyszło.
A moja ocena to 8.5/10

Ja już was żegnam!
Do kolejnego posta!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz