piątek, 22 stycznia 2016

Czyżby koniec hejtów?

(Dzisiaj już z powitaniem).


UWAGA! UWAGA! OGŁOSZENIA PARAFIALNE!
Właśnie przed chwilą wchodzę sobie na bloggera, Patrzę - 3 nowe komentarze.
Wchodzę aby zaakceptować - i co widzę? Hejter znowu się odezwał!
Ale zaskoczenie o.o Co napisał? To:


Zatkało mnie. Nie miałam pojęcia co na te komentarze odpisać Xd
Zaciekawił mnie ten komentarz na samej górze. "Nie za wszystkie". Hejty? :dd

Ale najwięcej mówi komentarz na dole.
"Ja - hejter, haker Mary Four To You".

Czyli... To znaczy, że przez te kilka miesięcy... Te włamy na konta Julii... Hejty... To wszystko...
Było sprawką jednej osoby :o

Powoli przestaję rozumieć. "Byłem bardzo chory!".
MaryFourToYou mówiła, że ma na imię Ala...
Czyli co? Okazuje się nagle, że to nie ONA tylko ON? o.o

Boże, to jakaś masakra ;d

JAK POWSZECHNIE WIADOMO JESTEM BARDZO PODEJRZLIWĄ OSOBĄ. DLATEGO SAMA NIE WIEM CZY MAM WIERZYĆ OSOBIE, KTÓRA PISAŁA TE KOMENTARZE, CZY NIE,,,

Poczekamy... Zobaczymy...
Jeżeli hejty ustaną - będę szczęśliwa i możemy uznać sprawę za zamkniętą :d

To chyba wszystko co miałam powiedzieć. Nie będę się rozpisywać Xd

TAK NA KONIEC

Taka "wesoła" piosenka:


Taak... Dzisiaj co najmniej z godzinę ryczałam przez tą piosenkę ;_;
Widziałam tłumaczenie tekstu :cc
Przepraszam osoby wrażliwe, ale tak spodobała mi się ta piosenka, że musiałam wstawić ^-^

Okay... No to baaay ;33



5 komentarzy:

  1. Ja.. chyba wierzę że naprawdę "mógŁ" być chory... Ale na co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrozumiałaś mnie. "Przepraszam za każdy hejt. (Nie wszystkie)" Pisałam mało... więc dlatego nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh... No a już miałam nadzieję, że tylko jedna osoba to pisała :c
      No ale dobra...

      Głupie pytanie - jakiej ty jesteś płci? XDD
      Raz piszesz jak baba, raz jak facet :')

      Usuń
    2. Napisałam (kiedyś) dwa hejty. Ja ro baba. Reszta hejtow to ten chory koleś

      Usuń
    3. ;p No to miło, że się przyznaliście i przeprosiliście :d

      Usuń