piątek, 8 stycznia 2016

Coś innego #4 - Piosenki wesołe...

Helloł ;33

Werq wita ;*** Dzisiaj zrobię 2 ranking piosenek wesołych ;D Tytuł dałam "#4" bo to tak jakby kontynuacja tamtego ;d

Okay. Zaczynam. Piosenek będzie 5 i nie będę się za bardzo rozpisywać bo za długi post będzie...
Kolejność przypadkowa! ;33

1. Bars & Melody "Keep Smiling"


Co tu mówić? Bardzo pozytywna nutka ;) Propozycja koleżanki xD

2. Imagine Dragons "On Top Of The World"


Uwielbiam tą piosenkę ♥ Bardzo optymistyczna. "Marzyłem o tym od dziecka, Jestem na szczycie świata" - czy jakoś tak xD Polecam ~Veronica Reynolds (nazwisko wokalisty) ;DDD

3. Evanescence "What You Want"


Może wam się wydawać, że nie pasuje do rankingu, ale jak na Ev-ce - to bardzo wesoła piosenka xD
Ma fajny tekst.

"Rób co chcesz dopóki marzysz o czymś lepszym,
Rób co chcesz dopóki nie będziesz tego chciał
(Pamiętaj kim tak naprawdę jesteś)".

"Witaj, witaj pamiętasz mnie?
Jestem wszystkim czego nie możesz kontrolować"

"Wciąż jest czas
Zamknij oczy
Tylko miłość zaprowadzi cię do domu"

Bardzo fajny tekst ;3 Moim zdaniem ta piosenka pasuje do rankingu. Why not? ;DDD
Mówię - jak na nich to wesoła piosenka. Przeważnie mają smutne, smętne :d A jak już muzyka skoczna - to tekst smutny XD Mimo to uwielbiam Evanescence ♥ Ale dobra - już się nie rozpisuję XD

4. Birdy "Light Me Up"


Ta piosenka też jest wesoła ;DD Tekst fajny ;d O miłości ;33

5, Taylor Swift "Shake It Off"


A tutaj coś dla osób, które nie lubią tych piosenek z gatunku rock, alternatywny rock...
Piosenka Taylor Swift. Nie rozpisuję się - krótki komentarz. Olewaj hejterów i żyj dalej xD

Okay. To tylko propozycje bo znam miliony milionów innych, wesołych piosenek ;DD
Znaczy... Dla mnie wesołych. Znaczy... Em... Nie chciałam nawalić do tej listy miliona piosenek ID i Ev-ce, bo w ostatnim czasie (jak zauważyliście) w kółko o nich gadam, a dla mnie to zrozumiałe, że niektórzy nie lubią takiej muzyki. O! Tak jak ja nie za bardzo lubię rap (są wyjątki) xDD A ja ogólnie słucham takiej muzyki i czasami smutne "popowe ballady" jak to określili na opakowaniu płyty z właśnie takimi piosenkami... Dziwne, że tam była piosenka "Demons", która znajdowała się również na płycie z "rockiem". Więc co? Popowa ballada czy rock? ;DDD To jednak różnica...
Ale dobra! Bo znowu zeszłam z tematu! Krócej - przeważnie słucham smutnej muzyki i robienie rankingów z takową muzyką przychodzi mi łatwiej! xD
Ahh, a miałam się nie rozpisywać...
No dobrze... To wszystko ;33 Baaay miśki xDD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz