czwartek, 21 stycznia 2016

Nowy motyw na MovieStarPlanet ;3


Dzisiaj omówimy nowy motyw ;**
Ja zajmę się ubraniami i animacjami, a Zosia tłami i rzeczami XD
Napiszę dwa posty bo ciężko by mi było pomieścić się w jednym XD
Troszkę długi będzie :d 
Więc... Zrób sobie kakao, usiądź wygodnie, włącz sobie coś z piosenek poniżej - i czytaj ^-^




~♥~
Nowy motyw nosi nazwę "White Winter".
Tak wygląda to w nowościach.



Ok. Teraz możemy przejść do ciuchów ^-^ 
Standardowo zrobię kilka looków i wam je pokażę ;D
Jednak te białe ubrania mogą trochę dziwnie wyglądać na mnie... Przez tą białą skórę XD

Look:



Jezu. "Troszkę" drogi :/ 
Włosy brzydkie :d Ale nic ciekawego z włosów na ten tydzień nie ma :/ 
Skład:


Włosy strasznie drogie.
Sukienka droga, ale bardzo ładna. Podoba mi się ^-^
Chyba zacznę na nią oszczędzać...
Buty - mogą być. Pasują do kompletu.

Kolorystyka:



Inne wersja kolorystyczne:


Podoba mi się ten niebieski. Fioletowy też ładny ^-^
Te włosy ładniejsze są w tych kolorach *o*
A tą sukienkę... Muszę mieć *o* Najlepiej niebieską XD

Kolejny look:


Troszkę drogi, ale nawet ładny.
Znowu włosy brzydkie :p

Skład:



Wszystko z wyjątkiem tych spodni dla VIP :/
Podoba mi się ta bluzka. Buty też ładne ^-^

Kolorystyka:


Spodnie, buty, bluza - białe. Bluzka - kremowy. Opaska na włosach - jasny niebieski. Włosy - blond (trochę ciemniejszy, niż normalny).

Inne wersje kolorystyczne:



Ej... Podobają mi się O.o Gdyby nie te włosy...
Bardzo ładny jest ten czarny ;)

Ostatni look:


Ładny, ale drogi. Buty te same co w pierwszym. Włosy nawet spoko ;D
Skład:


Nic dla VIP. Sukienka droga :/ Włosy też Xd Ale może być ;D Fajnie wygląda. Warto kupić (moim zdaniem). BO KTO BOGATEMU ZABRONI?

Kolorystyka:


(Nie patrz na zakreślony czarny). To samo co w 1 looku. Najwięcej tu białego. Włosy koloru blond. 

Inne wersje kolorystyczne:



No to nawaliłam :/
Brzydkie. Najładniejszy biały Xd
Ewentualnie ten zielony... Jednak to bardziej wiosenny look. Ten drugi OKROPNY. Bardziej letni :c

A wam? Który look najbardziej się podoba? A w jakich kolorach?

Komentarz = motywacja
Motywacja = więcej postów

Możecie również zaznaczyć reakcję (pod postem).

Okay. Idę do biblioteki. Baaay :**


6 komentarzy:

  1. Ta Zosia stała się teraz wielką królową! Pomyśl... gdyby nie Julia, to raczej nie byłoby Ciebie na msp. Pozatym, Julia odeszła by z MovieStarPlanet bo gra teraz tylko z myślą o Tobie! CHCIAŁA ODEJŚĆ W TYM SAMYM DNIU! POWINNAŚ CHOCIAŻ CZASEM ODPISAĆ! A nie dość że zawsze kiedy jestem na msp (nicku nie podam) to zawsze jesteś aktywna tylko ty i KTO? Zofek -,- Pomyśl nad tym co robisz, bo wiem że stać Ciebie na to. A i "Zofia" piszę jakieś do dupy posty xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay. To teraz powiem tak - to, że ona w tym samym czasie jest na MSP to nie moja wina.
      CO ODPISAĆ?
      Do dupy? MÓWIŁAM (PRZEPRASZAM ZA SŁOWNICTWO) DO CH*LERY, ŻE ONA DOPIERO ZACZYNA BLOGOWAĆ!!!
      Każdy taki mądry, gdy pisze z anonima ;-;
      Napisz z konta to wtedy pogadamy ;_;

      //LoveYou8712

      Usuń
    2. Witaj Hejterze zapewnie cieszysz się że odeszłam i nie będziesz musiał widzieć więcej moich postów tylko czekaj... czemu mi tego nie powiesz jakie to mam posty. Pod postem którym pisałam również jest opcja napisz komentarz więc dlaczego mi tego nie napiszesz? I co z tego że na msp jestem w tym samym czasie co LoveYou8712, to że w tym samym czasie co ona mam czas ma coś do znaczenia? Nie pozdrawiam

      Usuń
    3. Zosia! TO MOJA WINA. NIE ODCHODŹ!

      Usuń
    4. Zosia! TO MOJA WINA. NIE ODCHODŹ!

      Usuń
  2. Usuwam się. Nie wytrzymam tego mieszania mnie w ofiarę.. JA JESTEM TĄ NAJGORSZĄ!

    OdpowiedzUsuń