sobota, 23 stycznia 2016

It's me, her, his...

Zaczynamy nową serię, którą pisać (może) będzie też Weronika. Jak mówi (albo i nie) sam tytuł, będziemy się zajmować dopasowywaniem ciuchów na msp. Będę wstawiała zdjęcia osób, (np. moje ciuchy) i będę je odwzorowywać na MSP.
Zacznijmy od looku ze sklepu H&M?

No to idę na MSP!
Stworzyłam..

Włosy: Wyszły okej, bardzo lubię tego typu włosy, ponieważ są one takie codzienne. Nie jestem ich posiadaczem, więc niedługo pojawi się drugi lookbook. 8/10
Bluzka i spodnie: Ciężko było z spodniami... Kolor na zdjęciu jest ciemniejszy, więc tutaj się zawiodłam. Marynarka z bluzką są z tego motywu, ale nie przypomina mi to zimy, tylko bardziej kojarzy mi się to z jesienią. Wyszło bardzo dobrze, lecz do bluzki jest jeszcze dołączony "szalik" który nie powinien się tu znaleźć. 17/20
Buty: Chyba słabo je widać, ale wyszły naprawdę dobrze. W animacji która bardzo pasuje do tej pozycji, wyglądały prawie że tak samo. 9/10
Dodatki: Jest tu tylko kapelusz, ponieważ nie mogłam znaleźć podobnych bransoletek. Kapelusz wyszedł naprawdę dobrze! 10/10
44/50 Agh, 4! Kurde! 

Goodbye!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz