sobota, 30 stycznia 2016

TAG: 100 pytań, których nikt nie zadaje #Werq




No witam, witam *o*
Nie mam pomysłu o czym napisać, więc zrobię TAG ♥
TAG: 100 pytań, których nikt nie zadaje ;33

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu? 
Tak szczerze to nie wiem ^-^ Dużo było pięknych chwil w moim życiu...
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Przy zamkniętej. Kto wie, co w niej siedzi...
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Tak. Ale kiedy ja ostatnio byłam w hotelu?? :')
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
To zależy. W lato się nie przykrywam, a w zimę - po uszy ^o^
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Eee... Nie? Po co mi? :d
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Czasami.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Wybieram odpowiedź '3'... :')
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Yes ;3
9. Czy masz piegi?
Nie mam xD10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Nie zawsze... 
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Jak ktoś pociera czymś o
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?

Kiedyś :') 
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Nope o.e
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie...o.o
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
No pewnie! ;DD
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Przyznam się - tak. Jak się stresuję na sprawdzianie...
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Co to za pytanie?! :d
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Odpowiedni ^-^19. Piosenka tygodnia.

20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
Njee ;d
21. Czy nadal oglądasz bajki?
Tag! Koffam Maj Lityl Pony! Bo pszyjaśń do magja!
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?

Zasnęłam przy "Pannie z mokrą głową"...
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Tajemnica ^-^
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Różnie XD Sok, herbatkę ^o^
25. Ulubiony sos do nagetsów?
Bez sosu...
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
PIZZA ♥
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Harry Potter ♥ Igrzyska Śmierci ♥    
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Brat ;**
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?

Nope...
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
NIE!!!
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Baaardzooo dawno.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?Nie :') Nie interesują mnie samochody, więc nie...
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie mam prawa jazdy XD
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie mam prawka :d
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Z sergiem i szyngą ♥
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Tosty ;D
37. Kiedy chodzisz spać?
Jesztem śpiochem ^-^ Wcześnie :cc A i tak śpię do 10 ;DDD 
38. Czy jesteś leniwa?
Bardzo ;dd
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
Za księżniczkę ^o^ Ruszoffa sukienka, korona... ;P   
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Nwm :DD
41. W ilu językach mówisz?
Tak naprawdę dobrze to w jednym ^-^ 
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.
43. Lego czy lincoln lego?
Nwm co to lincoln lego ;o
44. Czy jesteś uparta?
Troszku ;d
45. Leno czy Letterman?
Cooo?
46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Niee... Nie lubię seriali ;D
47. Czy boisz się wysokości?
Tag :/
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Niee :c   
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
No... Tak jakby :D
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie próbowałam. Nie zamierzam.
51. Czy używałaś broni?
Nope.    
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Dawno;c
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Tak jakby Xd 
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Trochę tak...
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
No pewnie :33 Lubię :D
56. Ulubione ciasto owocowe?
Z truskawkami ♥
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
O Boże... Księżniczką :d
58. Czy wierzysz w duchy?
Irytek! ^-^
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Bardzo często mam :o
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Witaminki, witaminki! Dla chłopczyka i dziewczynki... 
Wszyscy mamy dziarskie minki! Bo zjadamy witamiiiinki! ^-^
Boże... Ta piosenka :')
Ja nje biorę witaminek ;c
61. Czy nosisz kapcie?
Nom ;D
62. Czy nosisz szlafrok?
Po kąpieli...
63. W czym śpisz?
Piżama ^o^
64. Pierwszy koncert?
Sylwia Grzeszczak
65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman ;DD
66. Nike czy adidas?
Nwm...
67.  Cheetos czy fritos?
Cheetos68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Orzeszki!!! ♥
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Niee...
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Tak. Jak miałam 6/7 lat ^-^
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Brat, młodszy - zdecydowanie do biura się nie nadaje ;') Może sportowiec... Grać w piłkę to on umie ;D
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Nwm... Chyba nie... :/
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Nje. Miałam wyróżnienie XD I drugie miejsce w jednym ;_; 1 błąd zrobiłam noo!!!    
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Jak się śmiałam :')     
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nope
76. Czy masz gramofon?
Nope
77. Czy palisz kadzidełka?
Nie.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
A w postaci fikcyjnej się liczy?
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Zdecydowanie Imagine Dragons ♥
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Pierwszy i ostatni - Sylwia Grzeszczak :')
81. Gorąca czy zimna herbata?
Gorąca...
82. Cukier czy słodzik?
Cukier!
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Na zawodach pływackich byłam, więc chyba dobrze :')
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Yes
85. Czy jesteś cierpliwa?
Nieee!
86. DJ czy zespół na wesele?
Ni wim.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak, kilka razy ;D
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie i nie chcę!
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie mam pojęcia ;D
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Nie za bardzo ;c
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon. 
92. Chcesz wyjść za mąż?
Tag. Why not?
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
A postać fikcyjna się liczy?
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Lecimy do przyszłości?
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
Nje.
96. Czy masz dzieci?
Nieee :')
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Chcę.
98. Ulubiony kolor?

Niebieski, biały, fioletowy, czarny ♥
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak... :cc
100. Czy chodzisz na fitness?

A NJE!!! :D


Wytrwałam! Uff!

Ja się namęczyłam, to teraz ty Jula *-*


Dziękuję za przeczytanie :')

Paaa ;33





1 komentarz:

  1. Przy 11 mialo byc "jak ktos pociera czyms o styropian". Ugh...

    OdpowiedzUsuń