piątek, 1 stycznia 2016

Emoji!

Hey ;**

Piszę tego posta z trudem. Chce mi się spać xDDD Zasnęłam o trzeciej w nocy  i obudziłam się o ósmej (przy okazji budząc kuzyna, który spał na materacu obok) XDD Potem poszliśmy na dwór. Następnie nudziło mi się, więc oglądałam skoki narciarskie (Wiktoria może być ze mnie dumna xDD).

Okay. Dzisiaj zajmiemy się nowym motywem na MSP. Czyli... EMOJI! xDD

Pokażę Wam kilka najciekawszych ciuchów xDD




Jak widzicie - można tu kupić takie oto emoji xDD Ale... Jak one wyglądają po założeniu?
Otóż tak:


Nie mogę! :DDD Mega!!!
Ale fajne xDD 

Kilka ubrań z tego motywu można było kupić w sklepie wcześniej :p


Posiadam tę torebkę... Bluzkę chyba też xDD

Teraz pokażę wam jeden, przykładowy look stworzony z tych ubrań...


Podoba mi się ten look. Kolor tych ubrań - również. Włosy koloru blond tu pasują.
Jedynie cena tego looka... Kosztuje on 3050 SC. Ale... UWAGA UWAGA... Nie ma w nim ANI JEDNEJ rzeczy dla VIP, co się rzadko zdarza ;D
Skład:




Spodnie nie są z tego tematu, ale nie było żadnych ładnych xD Same nieciekawe :d

Okay. To wszystko na dzisiaj. Idę się położyć xDDDD
Paaa ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz