poniedziałek, 25 stycznia 2016

Ta najgorsza... - WAŻNE + Abieska - zgłoszenie + list!

Heii! (Ale już nie tak radosne)

Tutaj ta nowa redaktorka - Jula.
Chciałam Was bardzo, ale to bardzo przeprosić za to że
posty z mojej strony będą się pojawiać w najbliższym czasie rzadko.
Dlaczego?
Zgłosiłam się na Abieskę, a ponieważ wyniki etapu pierwszego
będą 31 stycznia - chciałam do tego czasu trochę odetchnąć,
dojść do siebie... Chcę dostać się na tamtego bloga, ponieważ
uwielbiam pisać posty, czuję się z tym bardzo dobrze :)
Nie chcę Was bardzo zanudzać, więc przejdę do rzeczy!
Po etapie drugim, adminki wstawią ankietę na bloga - tu właśnie zaczyna się przeszkoda. Ta, w której wymiękam... Nikt na mnie nie zagłosuje! Nie dość, że redakcji nie spodoba się moje zgłoszenie, to mało kto na mnie zagłosuje. Jeśli dostanę się do okresu próbnego - będę w ankiecie na której WY możecie oddać głos! Mam nadzieję, że chociaż 1/5 osób odda na mnie głos (tych co to przeczyta, bo w ogóle to chcę tych głosów więcej!).
SERDECZNIE POZDRAWIAM - DO FERII? MOŻE POJAWI SIĘ POST WCZEŚNIEJ :) 




List do Weroniki ;DD
Jeśli chcesz, to mogę napisać jednak kilka postów, jeśli będzie Ci wygodniej c; Na MSP będę wchodzić, na gmail-u też będę ospisywać... więc jeśli chcesz, to napiszę posty "na zapas" lub je zacznę, możesz moje posty skończyć, będzie to dla mnie miłe cc:

`Jula
`Julia
`Julka
`Nie fajna

1 komentarz:

  1. Dobry pomysł ;3 Powodzenia...
    Ja nie będę brała udziału...
    Starczy mi ten blog ;**

    //LoveYou8712

    OdpowiedzUsuń