niedziela, 24 stycznia 2016

Angielka na naszym MSP!


Witam, witam, witam ;33
Dzisiaj na MSP pisałam z Angielką...

Na początku miałam wątpliwości, czy naprawdę jest z Anglii... Podejrzliwa ze mnie osoba XD
Ale postanowiłam w to uwierzyć ;DD
W każdym razie - miło się z nią rozmawiało i poćwiczyłam angielski ;DD

Ma nick "Megan Fox Life". Oto ona:


Już raz spotkałam osobę z Anglii na MovieStarPlanet... 

Może teraz trochę z naszej rozmowy...





Boże :D Żebyście widzieli moją reakcję ;DD Śmiech
Dlaczego? Bo ostatnio bezskutecznie szukałam osoby, która lubi jej piosenkę "Winter Sleep".
Nikt jej nie znał ;D


Skończyło się na pisaniu tekstu tej piosenki ;DD


Tu pisała z telefonu, dlatego jej wiadomości są podwojone XD
W tym momencie straciłam pewność, czy na pewno jest z Anglii...


Ale chyba tak XDD
Boże, za bardzo podejrzliwa jestem ;)

Taka rozmowa XD Pouczyłam się angielskiego... :'D

Ale przez pół godziny pisania po angielsku zdążyłam się "przestawić" i jak pisałam do mojej koleżanki to zaczynałam w tym języku. Potem dopiero przypominałam sobie, że ona umie po polsku XDD


A wy co o tym myślicie?
Według was, jest z Anglii, czy nie?
Zaprosicie ją do znaj? 

Baay ;33




1 komentarz: