wtorek, 26 stycznia 2016

HAKER! LITTLE TEST NA MOICH OCZACH!

Hejka!

Dzisiaj przeszłam samą siebie :cc
Weszłam w prawdziwego "Little test'a"
Zobaczcie:




O matko O.o
O matko O.o
O matko o.O
O.e
NIE! NIE! NIE! NIE! NIE!



































































































































































































































































































































































































































PA! DO ZOBACZENIA W INNYM ŚWIECIE!














































































Dobra, jestem :)
Pokaże Wam co zrobiłam:
A POTEM STWORZYŁAM TAKIE SAMO KONTO, NAPISAŁAM TO SAMO CO GRIM REAPER, I MÓJ POST WYGLĄDA TAK SAMO!:
NO, no xD
Po paru minutach mój ekran zrobił się niebieski o.e
Boje się!

Bayoss ;D


1 komentarz:

  1. A, zapomniałam wspomnieć, że to wszystko był żart :) POzdrawiam tych co się nabrali xDD

    OdpowiedzUsuń