czwartek, 28 stycznia 2016

Momio + Moderatorzy


POST INFORMACYJNY
OGŁOSZENIA PARAFIALNE

No! Najpierw o Momio :')
Nie gram XD Moje konto zostało usunięte :')
Pojawiło mi się, że mam wysłać sms "ze względów bezpieczeństwa"...
Taak. Podziękuję :')

Z resztą - nudne to się zrobiło :dd

Co tam robić?
Chatów nie ma. Filmów nie ma. Artów nie ma.
Nie ma animacji. Wszystko jest drogie. Ciężko się zarabia :')

Zdecydowanie wolę MSP ;**

OKAY. PRZECHODZIMY DALEJ

Miałam wstawić odpowiedź moderatorów...
Pisałam do nich 2 dni temu... O bana - za co on...
Wbijam na pocztę... Patrzę - nie ma nowych wiadomości :')

To jakieś jaja?!
Przeważnie odpowiedzi przychodziły mi po jednym dniu! Nawet niecałym! Rano napisałam - wieczorem miałam odpowiedź.

Jezu :') A jeszcze napisałam "proszę o szybką odpowiedź" :d
Wiadomość przyjdzie pewnie, jak ban się skończy :')

~Poprawka~

Odpowiedź mi niepotrzebna Przed chwilą domyśliłam się za co blokada :')


Boże XD Padłam ;DD
Trzeba będzie uważać co się pisze :')

Zaraz pojawi się kolejny post.

Baaay ;33




1 komentarz: