niedziela, 17 stycznia 2016

Jak zrobić fajny film? ;3

Hey ;33

Dzisiaj mam dla was instrukcję, jak zrobić fajny film.

1. Zaczynamy od wymyślenia fabuły filmu

Musi być ciekawie. Teraz tak na szybko coś wymyślę...
Powiedzmy, że film będzie o dziewczynie Suzanne, która zginęła potrącona przez samochód. Kierowała nim Lisa. Teraz duch Suzanne nawiedza Lisę. W jej domu dzieją się dziwne rzeczy. Aby to się skończyło - Lisa musi odnaleźć czarownicę Cornelię. Tylko ona może przywrócić życie Suzanne. 

Proszę o niekopiowanie, ponieważ mam zamiar zrobić taki film.
Świetnie, właśnie zdradziłam wam o czym będzie najnowszy film ;d

Aha, sama wymyślałam fabułę filmu. I jeżeli już kiedyś był podobny - to bardzo przepraszam ;d

Normalnie przypomniała mi się piosenka "Bring Me To Life" (pl. Przywróć mnie do życia) XDD



2. Wybieramy aktorów...

Wybierając aktorów musimy patrzeć na ubrania i animacje. 
Jednak teraz będę patrzeć tylko na ubrania, ponieważ nie mam czasu, żeby przeglądać animki. Najwyżej zmienię aktorów...

Lisa:


Myślę, że tak mogłaby wyglądać główna bohaterka. Ubrana, jak typowa nastolatka... 

Suzanne:


Wygląda tak... Hmm... Słodko to chyba odpowiednie słowo ;c Pasuje jeszcze określenie - niewinnie. 

Pozostałych aktorów również mam dobranych. Jednak zobaczycie ich dopiero w filmie... 

3. Charakter postaci

Każda postać powinna mieć swój charakter, sposób... Wypowiadania się? Nie wiem... Mam to na końcu języka... 

No dobra. W każdym razie - nie może raz zachowywać się jak gimbus, a raz dziewczęco...

Powinniśmy sporządzić krótki opis postaci...

Lisa:
WADY: nie słucha rad innych. Chce udowodnić, że ze wszystkim potrafi poradzić sobie sama (dlatego wyprowadziła się z domu). Czasami bywa złośliwa.
ZALETY: Zabawna
OGÓŁEM: uczennica przeciętna. Ma przyjaciółkę - Lenę. Jest popularna w swoim gimnazjum. Podczas podróży zmienia się: staje się milsza dla innych. Zaczyna słuchać rad ludzi. 

Suzanne:

WADY: nie potrafi się postawić. Robi wszystko, co każą jej inni.
ZALETY: miła. Dobra uczennica. Wesoła. 
OGÓŁEM: przyjaźni się z Anną. Jest wyzywana, obrażana itd. przez bandę Lisy. 

4. Tła i muzyka

Wybór teł i muzyki to bardzo ważna rzecz. Nie mam hajsów, więc będę musiała sobie poradzić z tym, co mam ;D
Zobaczmy...


To może być pokój Suzanne...



Mieszkanie Lisy... Nie będzie z niego zadowolona. Będzie żałować, że się przeprowadziła...


Dom rodziców Lisy...

Gimanazjum...


"Siedziba" czarownicy...

Miejsce spotkań bandy Lisy...

Okay. To chyba wszystko. Mam nadzieję, że post się podobał.
Piszcie komy. To dla mnie ogromna motywacja... Baaaay ;33











6 komentarzy:

  1. Super logo *~* Indila?
    Zrobisz mi poobne? Piosenka Hearthbeat «33
    Mogę być w filmie? Animacje zawsze można jakby trikiem od kogoś wziąść xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz zmienić!!! Lisa - ma samochód, prawo jazdy - 18 lat a chodzi do gimnazjum??

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mogę być w filmie?
    `B@ebie445

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie powiedzial ze ona ma 18 lat i prawo jazdy... A samochod nie musi byc jej. Hue hue XDD

    OdpowiedzUsuń