poniedziałek, 25 stycznia 2016

Hackerzy na MovieStarPlanet



Dzisiaj poznamy ciemną stronę naszej, Różowej Planety.
Pokażę wam dzisiaj najniebezpieczniejszych hackerów.

Ale... Moderatorzy mówili, że na MSP nie ma hackerów!

Każdy ma na ten temat inne zdanie...
Ja - uważam, że są (przynajmniej większość).
Dlaczego? Miałam już z nimi do czynienia.

Ale pisałaś już o hackerach...

Poprzednie posty były strasznie krótkie. Niczego konkretnego nie powiedziałam...
Taak. Ale to było rok temu...

Uwaga! Uwaga! Troszkę tego jest.
Zrób sobie kakałko. Puść muzykę. Usiądź wygodnie...
I czytaj! ;33
Może jednak podzielę ten post na dwie części...?

ANONYMOUS

Zacznę od najniebezpieczniejszego hackera,,, Właściwie grupy hackerów...
Jest to bowiem grupa hackerów z USA. Kradną konta dla zabawy...
(Ja w tym nie widzę nic zabawnego ;_;).

Jak wygląda?: Fioletowe włosy spięte w kok, czarne spodnie, fioletowe skarpetki. Nie ma bluzki. Bardzo często nosi kapelusz (również fioletowy).

Jak hackuje?: Tworzy na forum temat o nazwie "Little Test". Osoba, która wejdzie w ten temat (napisze w nim coś) - zostaje automatycznie wylogowana. Wtedy zostajemy przeniesieni na stronę logowania (jak zawsze po wylogowaniu). Niby wszystko jest normalnie, ale... Animację (po lewej stronie ekranu) będzie wykonywać Anonymous! Wtedy nie wolno nam wpisać hasła. Ba! Najlepiej nawet nie wpisywać nicku!
Trzeba wyłączyć przeglądarkę i włączyć ponownie.
Najlepiej kilka razy.
Jeżeli to nie pomoże - wyłączyć i włączyć komputer.

Może również się zdarzyć, że Anonymous zacznie do ciebie pisać.
Pisać ci w księdze gości itd.
A potem wchodzi ci na konto.

Swoim ofiarom ustawia status
"Hacked by Anonymous.
 I can do almost everything ;D
 ~Nobody's safe!~"
Czyli...
"Shackowany przez Anonymous.
Potrafię prawie wszystko :D
~Nikt nie jest bezpieczny!~"

Bardzo często przebywa w kawiarni.
Gdzieś czytałam, że czasami "zakłada" nowy chat.
Gdy zobaczymy chat o nazwie np. 000234 Kawiarnia (albo coś podobnego) - to znaczy, że jest tam Anonka.
Nie wiem. Nie widziałam nigdy.

Prawdziwej Anonymous nie da się wyszukać w wyszukiwarce znajomych.



Tak wygląda Anonka.
Anonymous nie można zaprosić do znajomych... Opcje zablokowane... Jak Deleted User (użytkownik usunięty).
Pff... To akurat jest Deleted User...

Myślę, że już wszystko na jej temat powiedziałam...

The Dolly

Kolejna niebezpieczna hackerka...
Pochodzi ona z Kanady i ponoć ma kilkanaście lat!

Istnieją na jej temat dwie historie

1. Jej ojciec jest informatykiem, stąd Doll ma hacki
2. Kiedyś miała na MSP najwyższy lvl. Miała nick (tak mi się wydaje XD) Princess123456789.
Jej brat kupił jej VIP na rok. Ale dzień później została shackowana/zbanowana. Postanowiła się zemścić. Brat nauczył ją hackować. I teraz kradnie ludziom konta (o jej bracie - za chwilę).

Jak wygląda? - Ma dwie kitki (warkocze) - brązowe. Sukienkę (różową ) z bufiastymi rękawami. Różowe baletki z białymi podkolanówkami. Twarz zasłania jej maska.

Jak hackuje? - Dziwnie. Pisze do ciebie normalnie, po angielsku. Po chwili jednak pisze tekst, który w przetłumaczeniu brzmi  "La la la... Przyszliśmy po ciebie". Ofierze ustawia swój opis - "The Toys Have Come Out... To Play", czyli po polsku "Zabawki wyszły, żeby się pobawić"...

Kiedyś, gdy szukałam hackerki "Miss Outrage" w wyszukiwarce - przypadkowo trafiłam na prawdziwych hackerów... Tak, była tam również The Dolly.

Jak ją znaleźć?

Wpisujemy w wyszukiwarkę "Miss Outrage 123".
A stamtąd poruszamy się po najlepszych przyjaciołach.

Anonymous !(d)! > The Dolly!(d)! lub The Dolly (d) im back




Kurde, dlaczego ja ich jeszcze nie zablokowałam się pytam o.e
Jeżeli tak wędrujemy po przyjaciołach od Miss Outrage 123 - możemy znaleźć sporo prawdziwych...

Skąd wiem, że są prawdziwe? Wygląd się zgadza, nie można nic zrobić na ich profilu. Nie są to też Deleted User. Nie wyszukasz ich w wyszukiwarce...



Jedziemy dalej...

The Clown

Najczęściej w najlepszych przyjaciołach ma The Dolly.
Jest tak, bo to jej brat.
Tak, ten, który nauczył ją hackować...

W 2012 roku pojawiła się plotka na jego temat. Jaka?
Rozmawiał on (po polsku) z przyjaciółką na MSP. Gdy dowiedziała się, że jest on hackerem - zablokowała go. Ten prawdopodobnie się zemścił okradając jej konto.

Jak wygląda?: Ma na sobie zielono - czerwone ogrodniczki i żółte buty. Na twarzy ma "krwawy uśmiech", który nie raz zapewne widzieliście na MSP.

Mało o nim wiem...
To chyba wszystko...

Blue Nose

Przyjaciel The Clown i The Dolly.



Zdjęcie nie moje ;D Z neta...
Jak widzicie - ma Dolly i Clowna w najlepszych przyjaciołach...
Status ma taki sam jak TD i TC.

Jak wygląda?: Nosi strój smoka, niebieski, dla VIP. Jednak... On VIP'a nie posiada!!!

Wiem o nim baaardzo mało...
Z TEGO CO SŁYSZAŁAM...

Ponoć hackuje przez "Little Testy".
Gdy ukradnie ci konto - nic nie zrobisz. Usuwa je.

Więcej nie wiem...

Samotniaa

Ta hackerka jest z Polski...

Ponoć Samotnię kiedyś zostawił mąż. Miała ona córkę, która grała w MSP. Jednak zamieszkała ona u ojca. Stąd pomysł na hackowanie. Tak mści się na ludziach.
Nigdy jednak nikt nie dowiedział się jaki nick na MSP miała jej córka...
Jaki ma status?


Jak wygląda? - Ubiera się na czarno. Mina - smutna. Rozpuszczone czarne włosy.


Jej status. Taki jak na zdjęciu powyżej...
"Lonely forever...| Samotna na zawsze... | He will met you...| Spotka Ciebie..."

Gdy zobaczysz ją w chacie - nie musisz uciekać.
Ale nie pisz jej nicku. Gdy to zrobisz - ona zniknie. A razem z nią - ty. Jeżeli jednak cię nie wyloguje - mogła zrobić ci coś z innym kontem/stroną MSP.
Jeśli nie zniknie, a z twoimi kontami w porządku - nie ma nastroju na hackowanie.

Na jakimś blogu (KIEDYŚ GO WIDZIAŁAM! ALE NIE PAMIĘTAM JAKI TO BYŁ!) jest pokazana rozmowa z Samotnią. Ponoć okazała się miłą kobietą, która nie hackuje...

Grim Reaper

Tu mam dużo do powiedzenia :')

Grim Reaper - Mroczny Kosiarz.

Zaczęła tak jak Anonymous. Zrobiła na forum "Little Test".
Kiedy cię shackuje - na stronie logowania pojawia się ona, lub inna MS wykonująca animację "Blood on a floor". Ta animka to unikat. Modzi usunęli ją, bo była zbyt krwawa.
MovieStar wykonuje tą animację... Tak cały czas...


Kiedyś zrobiła "Little Test" z konta "Vivian".
Zdjęcie z bloga http://izabela221-msp.blogspot.com



Widzicie? Nie ma nicku pod jej MovieStar...
"Hello fellow moviestars. You do not know how I am. Thought some of you do. That Includes Tawna, selena gomez rockz, lmfao is the best, liymay.co.uk, And vivian. The poor, innocent user That I am on.. You will not stop me. I will overpower. I will not tell you who I am, First Off, Im not anonymous, tipwatch or IT!!. I will give you 3 days to quess my name.. and If you do... Hold onto your hats..."

A MS niżej - Tawna - to jej ofiara.
Napisała coś takiego "O mój Boże. To nie może się wydarzyć!"


Odeszła ona z MSP...
Ale wróciła 04.11.2012 r.
Miała nick "Black Girl GR"

A teraz pokażę Wam coś, o czym dowiedziałam się z bloga http://paulavip-msp.blogspot.com

Wchodzimy na http://moviestarplanet.co.uk/

Zakładamy konto. Wchodzimy w kluby i wpisujemy  "Tawna"
Wchodzimy w ten ostatni



Gdy ta dziewczyna pisała posta - nie było jeszcze tego trzeciego klubu, na górze... Potem go zobaczymy... Na razie "Tawna Fan Club"


Założyciel - vivian. Pisane inną czcionką...



MS zaznaczona czerwoną strzałką to vivian, a zieloną... Tawna!



Nieuzupełnione statusy... Brak możliwości dodania do znajomych... itd.

Dziwneeee o.e

Zdjęcie Tawny (z neta) zrobione wcześniej...



Jak widzicie - ma status "Haunted by past... Haunted by future... Hacked by Grim Reaper..."
Czyli "Nawiedzony przez przeszłość... Nawiedzony przez przyszłość... Shackowany przez Mrocznego Kosiarza..."

Gdzieś doczytałam, że Tawna jak miała 16 lvl została odblokowana na kilka miesięcy. Teraz ma 22...
A ofiary dała na okładkę klubu...

ALE ZARAZ ZARAZ...
CO Z TYM DRUGIM KLUBEM?


1 klub... Najnowszy...
Klub Tawny i Vivian...
Wchodzimy


Nie... Nie ważny...

Okay. Będzie jeszcze jeden taki post... Jutro ;33

Mam nadzieję, że nie zanudziłam.
Kto wytrwał? ;dd

Tak na koniec dodam, że gdy łaziłam po kontach tych hackerów (wydających mi się prawdziwymi) - coś stało mi się z kompem. Ekran czarny. Trzeba było wyłączyć. Ale potem wszystko się naprawiło...
Uff...
Ponoć oni widzą, kiedy wejdziesz na ich profil... Boże prawie zawału dostałam o.e

STRZEŻCIE SIĘ!!! 


No i jeszcze jedna rzecz - nowe konto.
Mam tam 0 lvl, bo nic jeszcze nie zrobiłam :')

Nick: Dommey

Wow. Bez cyferek... Nic nie zajęty o.e

Przyjmę wszystkich ;DD

Baay ;**




1 komentarz: